“Dårlig service og overlegne ansatte”
Anmeldelse av Bakgården Thai

Bakgården Thai
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Vi er en Thai restaurant som bruker tradisjonelle oppskrifter i vår matlaging. All mat blir tilberedt av thailandske kokker som har lært kokekunsten av sine mødre gjennom generasjoner.
Anmeldt 19. juli 2021

Etter å ha blitt oversett av 4 servitører i 10 minutter i et forsøk på å bestille mat endte middagen på Sødahlhuset istedenfor. Angrer ikke på valget!

Takk, TordL7

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fine lokaler og ved sol , fin bakgård. Maten er god men må be om å få sterkere får kan være ganske mild. Femtilapp dyrere enn andre thairestauranter.

Takk, heidichristine0
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Så ikke servitrisen smile én eneste gang iløpet av besøket. Å føle seg så lite velkommen satte en stor demper på opplevelsen.

Takk, Matinteressert1
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Svært smakfull og god mat. Det var kort ventetid på bestilling og servering. Hyggelig betjening. Luftig og skjermet uteavdeling. Anbefales sterkt!!

1  Takk, Go58855819657
Anmeldt 4. juli 2021

lokalene ligger sjarmerende til, Lokalen er flotte og toalettene var rene og fine.
Maten var smakløs. I rettene var grønnsakene overkokte, Kylling kjøttet var ok med oksekjøttet var tørt og seigt. Servicen var ok, Men ingen spurte om maten smakte.

Takk, Kongenavmat

Reisende som så på Bakgården Thai, så også på

Har du vært i Bakgården Thai? Del dine erfaringer!