“Greit nok”
Anmeldelse av Bakgården Thai

Bakgården Thai
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Vi er en Thai restaurant som bruker tradisjonelle oppskrifter i vår matlaging. All mat blir tilberedt av thailandske kokker som har lært kokekunsten av sine mødre gjennom generasjoner.
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Ok lokale men Bakgården Thai er et treffende navn. Service ok, noe språkutfordringer men fikk maten kjapt og rykende varm. Store porsjoner til ok pris men dessverre middelmådig mat. Du blir god og mett her men ikke forvent noe mer.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sivert Arne S

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Først en anbefaling; Skal du ut å spise på Åndalsnes om sommeren, er det lurt å bestille bord. Etter å ha forsøkt oss på flere spisesteder, var vi heldige som fikk bord her. Greie lokaler, og muligheter for å sitte ute i bakgården. En hyggelig servitør kom raskt med menyene, men pga mye folk tok det sin tid før bestillingen ble tatt. Det var store rause porsjoner, og gode smaker.

2  Takk, Hellebor
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Pluss for blid og imøtekommen betjening. Minus for at samme betjening var uoppmerksomme etter at maten var servert. Vi gikk tom for drikke uten at noen fikk med seg det. Tapt mersalg for restauranten, og litt mindre fornøyd gjest.
Maten var forøvrig god, med solide porsjoner.

1  Takk, Johnfly
Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk god mat! På tross av mye folk var servicen super, med svært hyggelig personale. Utsøkt mat.

1  Takk, guron263
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god service er sammendraget. Når det er sagt kunne maten hatt klarer smaker, for eksempel er en god sursøt saus både sur og søt, mens den vi fikk hadde ikke klar sur og klar søt smak. Tilsvarende i retten med ingefær var ingefæren smeltet sammen med resten av smaken til en litt uklar smaksprofil.

3  Takk, hohygen

Reisende som så på Bakgården Thai, så også på

Har du vært i Bakgården Thai? Del dine erfaringer!