“Anbefales”
Anmeldelse av Spiseriet Soltinn

Spiseriet Soltinn
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, både middag og frokost. Nydelig pizza, med ordentlig hjemmelaget bunn. Super service, med hyggelig overraskelser til barna. Dette stedet vil jeg og reisefølget virkelig anbefale!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, To_Sa34

Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte en Cæsarsalat etter turen opp til Rampestreken. Kunne ikke ønske oss noe annet :) utrolig hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, anhthil2016
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Nydelig god middag fra bunnen av. Sunn mat. Grei pris. Rask servering. Rent og pent. Koselig atmosfære. Lekeområde for ungene rett ved siden av resturanten. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, AleksZT
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Dette er stedet dersom man vil ha et ordentlig måltid. Menyen er ikke den største, men det som tilbys holder svært god kvalitet. Rask og hyggelig service.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, SlimmyT
Anmeldt 7. august 2019

Dro hit etter å ha lest på tripadvisor, og må si vi ble litt skuffet. De har glutenfri mat der, men allergenene var ikke merket på menyen slik det skal være. På menyen stod det nakkekoteletter og pølser med potetsalat og grønt til, og det grønne viste seg da å være en håndfull isbergsalat - og bare det. Resten av maten var god, men jeg hadde forventet en ordentlig salat. I tillegg måtte vi be om ketchup, noe jeg synes er litt rart, siden alle andre kafeteriaer har slikt stående fremme. Det var stort sett tomt for vann, siden de bare satte fram 1-2 flasker av gangen. Så neste gang velger vi noe annet!

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Chiccabom

Reisende som så på Spiseriet Soltinn, så også på

Har du vært i Spiseriet Soltinn? Del dine erfaringer!