“Deilig mat ! Med nakkekotelett,”
Anmeldelse av Spiseriet Soltinn

Spiseriet Soltinn
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Deilig mat ! Med nakkekotelett, Vossakorv og potetsalat ! Uteserveringsplassen kan trenge en oppjustering ! Flott utsikt mot elva og fjellene

Dato for besøk: august 2020
Takk, 587heidiv

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, topp servering. Spiste chiliburger, sommertallerken og cæsarsalat og alt var like godt

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Viviann N
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Spiseriet Soltinn er en meget fin café/resturant i tredjeetasje på kjøpesenteret i Åndalsnes: Man har to valgmuligheter ved å sitte inne eller ute!!
Velger man å sitte ute ser man den vakre blågrønne elven, noe jeg sterkt anbefaler på solfylte dager.
Over til maten::Det er ikke noe å si på prisene, men utvalget er ikke det største, Soltinn er jo en café/resturant så føler de har det de trenger til å mette en sulten mage. På min vesuviopizza var det nesten litt for mye ost og litt for lite smak..
Nedenfor nevner jeg noe av det Soltinn har å by på!
•De har 3 pizzasorter- Margarita 130,- Vesuvio 140,- og Parma 145,- •Sandwitch( På bilde nedenfor ser dere Club-Sandwitch med kylling og karri•Salat og hamburger
(DE HAR OGSÅ EN BARNEMENY)

2  Takk, saratorgersen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening - nydelig mat - kjapp servering
Spiste en smakfull bagel og cecarsalat. Friskt og godt. God kaffe.

Takk, torej745
Anmeldt 24. juli 2020

Familie på fire velta inn for en matbit i fellesferien. Vi ventet lenge, men fikk beksjed om ventetiden på forhånd. Kjempegod mat! Anbefales.

Takk, Ingunn K

Reisende som så på Spiseriet Soltinn, så også på

Har du vært i Spiseriet Soltinn? Del dine erfaringer!