“God mat og rask servering”
Anmeldelse av Spiseriet Soltinn

Spiseriet Soltinn
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var der en ettermiddag og fikk kjapt opp lunsjmeny via Qr-koden på bordet. Maten kom raskt og smakte kjempegodt. Ferskt grovbrød, mørt kjøtt og alt levert som bestilt. Anbefales!

1  Takk, 897kristins

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære, flott utsikt og god mat av hyggelig vertskap. Vi spiste kveite til hovedrett og lemoncurd og affocato til dessert. Så bra ut og smakte godt. God Chablis til drikke. Dette var en varm sommerkveld med deilig temperatur og fantastisk utsikt til elva og fjellene. Hyggelige og fine servitører. Anbefales :-)

Takk, Knut Erik K
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig eiere og beste maten på Vestlandet. Ligger 10 minutters gåtur fra Åndalsnes ved elva og med utsikt over Romsdalseggen og flere andre topper. Meget bra barbecue. Litt rar beliggenhet i et kjøpesenter, men vi ble overrasket over stedet. Ta turen

1  Takk, Tina L
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Deilig mat ! Med nakkekotelett, Vossakorv og potetsalat ! Uteserveringsplassen kan trenge en oppjustering ! Flott utsikt mot elva og fjellene

Dato for besøk: august 2020
Takk, 587heidiv
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, topp servering. Spiste chiliburger, sommertallerken og cæsarsalat og alt var like godt

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Viviann N

Reisende som så på Spiseriet Soltinn, så også på

Har du vært i Spiseriet Soltinn? Del dine erfaringer!