Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende plass like ved elva. Flott utsikt, rent og pent! Anbefales for dem som liker en rolig plass med ikke altfor mange mennesker rundt
Dusj inkludert i prisen, bad/dusj er nyoppusset.
Husk å handle inn før ankomst, kun liten kiosk på stedet.

Takk, olalavero
Anmeldt 4. august 2019

Leide en hytte her i 2 dager på gjennomreise. Stedet ligger svært idyllisk til rett ved badestrand med fjellene rundt. Eieren er svært fleksibel og behjelpelig, så servicen er på topp! Hyttene er enkle, men igjen er det veldig billig å bo her.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, johanchristopherk
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet rett ved siden av elva. Utrolig hyggelig betjening som svarte på mange spørsmål på forhånd og ga oss sen utsjekk slik at vi kunne utsette hjemreisen for å nyte været her på campingen. Kjempefin sandstrand!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, annemaaa
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Fin tilgjengelighet til Trollstigen, eget sanitærbygg m dusj, ok hytter for fire pers. Hytta har køyesenger, der man må ta med eget sengetøy evt ligge i sovepose. Det er kjøleskap og to stekeplater man kan lage mat på.
Campingen ligger rett ved Rauma elv, der man kan bade og evt hente drikkevann. Serviceinnstilt og hyggelig personale. Vi kommer tilbake!! :)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 664henriettea
Anmeldt 5. august 2018

Vi var fire stykker som bodde på en av hyttene med fire sengeplasser. Enkel hytte, men med kjøleskap og kokemuligheter. Utrolig fin beliggenhet rett ved elva med egen sandstrand og omgitt av fjelltopper. Kun få minutter med bil til Åndalsnes sentrum. Driftseier av campingen var hyggelig og serviceinnstilt. Han kjørte oss i tillegg til Venjesdalen for turen vår over Romsdalseggen, for samme pris som turistbussen. Vi avtalte tidspunkt og fikk mulighet til å komme av gårde før avgangen til turistbussen. Soggebru Camping kan også tilby vedfyrt sauna. En tur i denne anbefales på det sterkeste! Kombineres med hyppige dukkerter i elva! Soggebru Camping er en perle av en campingplass, som anbefales til alle som skal tilbringe noen dager i Åndalsnes.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner