Anmeldt 19. juli 2020

Nydelig og spektakulær camping. Utrolig hyggelig og serviceinnstilt innehaver. Sandbanke, stupetårn og slengdisse til bad i elven. Sol hele dagen, nydelig fjell rundt hele campen. Anbefales på det sterkeste!

Takk, SunValley77
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Enkel, men super campingplass med det man trenger for ei overnatting. 4 hytter med enkel standard. Kanskje litt dyrt for ei natt mtp den enkle standarden.
Uansett - anbefales! Vakker beliggenhet ved elva.

Takk, monag516
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende plass like ved elva. Flott utsikt, rent og pent! Anbefales for dem som liker en rolig plass med ikke altfor mange mennesker rundt
Dusj inkludert i prisen, bad/dusj er nyoppusset.
Husk å handle inn før ankomst, kun liten kiosk på stedet.

Takk, olalavero
Anmeldt 4. august 2019

Leide en hytte her i 2 dager på gjennomreise. Stedet ligger svært idyllisk til rett ved badestrand med fjellene rundt. Eieren er svært fleksibel og behjelpelig, så servicen er på topp! Hyttene er enkle, men igjen er det veldig billig å bo her.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, johanchristopherk
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet rett ved siden av elva. Utrolig hyggelig betjening som svarte på mange spørsmål på forhånd og ga oss sen utsjekk slik at vi kunne utsette hjemreisen for å nyte været her på campingen. Kjempefin sandstrand!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, annemaaa