Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Passer fint for nybegynnere/familie/vennegjeng.
Meget flink guide, rolig, pedagogisk.
Høydeskrekken slapp taket, dette var gøy! Mestringsfølelsen var stor

Takk, beritb2020
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei,

Så hyggelig med fin tilbakemelding, og så kjekt at du hadde en kjekk dag i vår via ferrata

Velkommen tilbake

Hilsen gjengen på Tindesenteret

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Opplevelsen var utrolig flott selv i skikkelig regnvær. Guide var flink til å forklare, vise og motivere! Noe enkel rute for min del, men likevel veldig moro og kan virkelig anbefales.

Takk, martineemiliea

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Hva med å prøve Vestveggen neste gang?

Velkommen tilbake til Åndalsnes og Tindesenteret

Anmeldt 6. juli 2020

Klatret Vestveggen med Håkon som Guide. Turen var helt fantastisk, og Håkon toppet det hele! Hvis alle guidene er like bra som Håkon anbefaler jeg Norsk Tindesenter på det sterkeste til alle som vil ha en uforglemmelig tur på fjellet!

1  Takk, VictoriaH2699

Hei,

Så hyggelig tilbakemelding :)

Og ja, alle våre guider er like bra som Håkon. Vi setter stor pris på at dem og arbeidet de gjør for dere gjester hos oss.

Velkommen tilbake til Åndalsnes og Tindesenteret

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Andreas var en super guide som veiledet oss oppover fjellveggen. Vår første Via ferrata tur, anbefales på det sterkeste

Takk, gunns2014

Takk for hyggelig tilbakemelding

Så kjekt at Andreas blir nevnt - han er en trivelig kar :)

Velkommen tilbake

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig guide, var en kjempe fin tur opp fjellet. Turen er mulig å klatre for de aller fleste!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Marthe-Marie B