Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 15. juli 2020

Vi hadde en veldig flott tur med Jannike som guide. Ingen tidligere erfaring med via ferrata, så Introveggen var akkurat passe utfordrende. Ettersom vi var tidlig ute og bare var tre i følge, kunne vi gå i eget tempo og måtte ikke vente på andre grupper. Anbefales!

Takk, 101bentef
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei,

Så kjekt at dere var fornøyde med turen i via ferrata, og med Jannike som guide.

Takk for hyggelig anmeldelse

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Super aktivitet for hele familien. Barna på 12 og 14 hadde det helt topp og det samme gjaldt foreldrene. Guiden var prima og turen var verdt hver krone.

Takk, 458monae

Hei,

Så kjekt at dere koste dere på tur med oss.

Og takk for en hyggelig anmeldelse

Hilsen gjengen på Tindesenteret

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Passer fint for nybegynnere/familie/vennegjeng.
Meget flink guide, rolig, pedagogisk.
Høydeskrekken slapp taket, dette var gøy! Mestringsfølelsen var stor

Takk, beritb2020

Hei,

Så hyggelig med fin tilbakemelding, og så kjekt at du hadde en kjekk dag i vår via ferrata

Velkommen tilbake

Hilsen gjengen på Tindesenteret

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Opplevelsen var utrolig flott selv i skikkelig regnvær. Guide var flink til å forklare, vise og motivere! Noe enkel rute for min del, men likevel veldig moro og kan virkelig anbefales.

Takk, martineemiliea

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Hva med å prøve Vestveggen neste gang?

Anmeldt 6. juli 2020

Klatret Vestveggen med Håkon som Guide. Turen var helt fantastisk, og Håkon toppet det hele! Hvis alle guidene er like bra som Håkon anbefaler jeg Norsk Tindesenter på det sterkeste til alle som vil ha en uforglemmelig tur på fjellet!

1  Takk, VictoriaH2699

Hei,

Så hyggelig tilbakemelding :)

Og ja, alle våre guider er like bra som Håkon. Vi setter stor pris på at dem og arbeidet de gjør for dere gjester hos oss.