Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

For en tur! Vestveggen anbefales på det varmeste til folk som har litt klatreeefaring eller har gått andre Via Ferrataer.

Stupbratt, men overraskende lite slitsomt grunnet svært gode holdepunkter underveis.

Obs: Har du høydeskrekk som gjør at du fryser eller paralyseres er ikke dette for deg. Det er til tider fritt fall på minst 100 meter.

Takk, HaraldKvam
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei,

Takk for en super anmeldelse.

Så kjekt at dere var fornøyde etter tur i vår via ferrata

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy, krevende og annerledes opplevelse å se omgivelsene på. Mye mestringsfølelse når toppen ble nådd. Anbefales.

1  Takk, MetteA268

Takk for hyggelig anmeldelse

Anmeldt 15. juli 2020

Vi hadde en veldig flott tur med Jannike som guide. Ingen tidligere erfaring med via ferrata, så Introveggen var akkurat passe utfordrende. Ettersom vi var tidlig ute og bare var tre i følge, kunne vi gå i eget tempo og måtte ikke vente på andre grupper. Anbefales!

Takk, 101bentef

Hei,

Så kjekt at dere var fornøyde med turen i via ferrata, og med Jannike som guide.

Takk for hyggelig anmeldelse

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Super aktivitet for hele familien. Barna på 12 og 14 hadde det helt topp og det samme gjaldt foreldrene. Guiden var prima og turen var verdt hver krone.

Takk, 458monae

Hei,

Så kjekt at dere koste dere på tur med oss.

Og takk for en hyggelig anmeldelse

Velkommen tilbake til Åndalsnes og Tindesenteret

Hilsen gjengen på Tindesenteret

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Passer fint for nybegynnere/familie/vennegjeng.
Meget flink guide, rolig, pedagogisk.
Høydeskrekken slapp taket, dette var gøy! Mestringsfølelsen var stor

Takk, beritb2020

Hei,

Så hyggelig med fin tilbakemelding, og så kjekt at du hadde en kjekk dag i vår via ferrata

Velkommen tilbake

Hilsen gjengen på Tindesenteret