Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur opp veggen. Vi klatret med strålende guider Håkon og Kjetil. Selv de med høydeskrekk kom seg opp veggen med god hjelp.

Takk, sondrej618
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Takk for hyggelig anmeldelse!

Så bra at våre guider gidde de med høydeskrekk god hjelp, og kanskje en god porsjon mestringsfølelse

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt for de som ikke har klatret før og ønsker en utfordring! Satt igjen med en deilig mestringsfølelse (har høydeskrekk). En rå opplevelse som virkelig anbefales.

Takk, Victoria3009

Takk for en hyggelig anmeldelse.

Kjekt å høre at du satt igjen med en god mestringsfølelse etter en tur i vår via ferrata, selv med høydeskrekk

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kjetil var verdens beste guide! Turen var utfordrende nok og vi koste oss veldig og rasten på toppen var flott. Anbefales veldig.

Takk, krokenpaadoera

Hei,

Takk for en hyggelig anmeldelse og tilbakemelding på Kjetil som guide. Og vi er så klart enig at han er verdens beste guide, sammen med de andre guidene våre så klart :)

Velkommen tilbake til Åndalsnes og Tindesenteret!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

For en tur! Vestveggen anbefales på det varmeste til folk som har litt klatreeefaring eller har gått andre Via Ferrataer.

Stupbratt, men overraskende lite slitsomt grunnet svært gode holdepunkter underveis.

Obs: Har du høydeskrekk som gjør at du fryser eller paralyseres er ikke dette for deg. Det er til tider fritt fall på minst 100 meter.

Takk, HaraldKvam

Hei,

Takk for en super anmeldelse.

Så kjekt at dere var fornøyde etter tur i vår via ferrata

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy, krevende og annerledes opplevelse å se omgivelsene på. Mye mestringsfølelse når toppen ble nådd. Anbefales.

1  Takk, MetteA268

Takk for hyggelig anmeldelse