Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur med pedagogisk og trivelig guide, Kjetil! Gikk fint til tross for litt smått med høydeskrekk.

Takk, 509ingal
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Takk for en hyggelig anmeldelse :)

Så bra at dere hadde en fin tur i vår via ferrata selv med høydeskrekk,og at dere var fornøyde med guiden - slikt liker vi å høre!

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi storkoste oss på tur! Tipptopp tommel opp veldig fornøyd med opplevelsen og guide (Kjetil), som demonstrerte mye områdekunnskap og var tålmodig med oss som nybegynnere med Via Farrata! Alt i alt en veldig gøy opplevelse. Ikke noe vondt å si!

Takk, fannyel9

Takk for en hyggelig anmeldelse :)

Så bra at dere var fornøyde med opplevelsen dere hadde hos oss i via ferrata, og ikke minst at dere var fornøyde med guiden.

Anmeldt 5. august 2020

Helt perfekt opplevelse som jeg gjerne gjentar! Guiden vår Olger var trygg, og flink til å forklare. I tillegg var han morsom, og flink til å ta bilder. Han kan mye om byen, så vi lærte litt på turen også. Virkelig 100% fornøyd med hele opplevelsen.

Takk, Rebecca Engeli E

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse :)

Så bra at dere var fornøyd med turen og med Olger - en flott fyr og ha med på tur!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde aldri gått en Via Ferrata før og valgte derfor introveggen med guide. Kjempeartig og fin rute å starte med. Flink og behagelig guide. Denne turen gav mersmak til vanskeligere ruter. Nydelig utsikt! Anbefaler å gå videre opp til Rampestreken og Nesaksla før du går ned igjen :)

Takk, LeneS623

Takk for en hyggelig anmeldelse :)

Så bra at en tur i Introveggen gidde mersmak, kanskje det blir Vestveggen neste gang?

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk morsom opplevelse i nydelig natur, i tillegg hadde vi strålende sol! Hyggelig og flink guide.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, tones489

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse :)

Så kjekt at dere hadde en morsom opplevelse her hos oss.