Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Morsom, krevende og utfordrende rute!! Bra guide, som var hjelpsom under hele turen og skapte god stemning.

Takk, P648OFmonicas
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Takk for hyggelig anmeldelse :)

Så bra du var fornøyd med ruta og guiden.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Var en utrolig fin tur, med en utrolig flink, dyktig og betryggende guide! Anbefales på det sterkeste.

Takk, Elinela14

Takk for hyggelig anmeldelse :)

Så kjekt at dere hadde en fin tur i vår via ferrata, og at dere var fornøyde med guiden

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, rolig og behagelig guide, ikke spesielt fysisk anstrengende, en del plasser var det ikke så mange flere muligheter enn å bruke wiren å «klatre» i.

Takk, Metsen81

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur med pedagogisk og trivelig guide, Kjetil! Gikk fint til tross for litt smått med høydeskrekk.

Takk, 509ingal

Takk for en hyggelig anmeldelse :)

Så bra at dere hadde en fin tur i vår via ferrata selv med høydeskrekk,og at dere var fornøyde med guiden - slikt liker vi å høre!

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi storkoste oss på tur! Tipptopp tommel opp veldig fornøyd med opplevelsen og guide (Kjetil), som demonstrerte mye områdekunnskap og var tålmodig med oss som nybegynnere med Via Farrata! Alt i alt en veldig gøy opplevelse. Ikke noe vondt å si!

Takk, fannyel9

Takk for en hyggelig anmeldelse :)

Så bra at dere var fornøyde med opplevelsen dere hadde hos oss i via ferrata, og ikke minst at dere var fornøyde med guiden.