Adgangsbillett til Norsk Tindesenter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En fin tur med to hyggelige guider som heter Dina og Peder. Jeg hadde med min datter på 12 og klatringen gikk veldig fint. Det er også mulighet for å gå videre opp til Rampestreken etter klatringen er ferdig.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Kai N
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på deres tur hos oss sammen med Dina og Peder.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Var vår første via ferrata-tur, og hadde en kjempefin tur i introveggen. Trivelig guide som tilpasset både gå- og klatretempoet slik at alle i følget klarte å være med. Guiden var flink med alle i gruppa og ga gode instrukser både før og underveis. Veldig fin løype som passer de som ikke har prøvd via ferrata før.

Takk, 935linnn

Hei,

Takk for en hyggelig tilbakemelding på deres opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Romsdalen!

Anmeldt 2. juli 2021

Veldig gøy og utfordrene tur. Veldig fornøyd med tålmodig og hyggelig guide, som gjorde opplevelsen enda bedre.

Takk, lindahU6406SC

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vestveggen i strålende sol og over 20 varmegrader var helt fantastisk. Hadde med en guide som var veldig behagelig og passet godt på at alle kom seg gjennom en krevende løype!

Takk, W1153NLginan

Hei,

Takk for en hyggelig anmeldelse av vår Vestvegg rute.

Anmeldt 1. juli 2021

Fantastisk opplevelse. Her fikk jeg utfordret høydeskrekken. Høydeskummelt og noen utfordrende partier gjorde denne til en ny opplevelse. Kan krysse av på bucket lista.

Takk, Thor Åge M

Hei,

Takk for en flott anmeldelse.

Velkommen tilbake