Adgangsbillett til Norsk Tindesenter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy løpe. Første gang vi prøvet via Ferrata men ikke siste gang! God service på Tindesenter og en enkel løype som passer alle.

Takk, Chris-LA5
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Bra dag!
God informasjon i forkant.
Solid og trivelig guide.
Anbefales absolutt.
Barna på 13 og 15 likte seg godt. De gleder seg allerede til de kan være med å gå Vestveggen.

Takk, 751hildegunnb

Hei,

Takk for flott tilbakemelding.

Velkommen tilbake når barna er gamle nok for nok en fin opplevelse i Romsdalen :)

Anmeldt 20. juli 2021

Dyktig og hyggelig guide!
Jeg har høydeskrekk, men det gikk fint. Informerte guiden på forhånd, og han var støttende og tålmodig.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, linno188

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det var kjekt å høre at vår guide både var støttende og tålmodig slik at du fikk en flott opplevelse.

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt topp. Var ikke helt heldige med været men hadde en flott tur med guide. Satte stor pris på mindre grupper gjorde opplevelsen bedre. Anbefales

1  Takk, beatev115

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette var første møte med Via Ferrata. Vi turte ikke bestille vestveggen før vi viste hva dette var. Vår guide, Peder, sørget for en hyggelig opplevelse. Det er ett lite stykke å gå fra Norsk tindesenter til der klatreturen starter. Vi gikk i rolig tempo så man ikke ble sliten før klatring. Vi var en gruppe på 5 nybegynnere med og uten høydeskrekk. Vi klarte oss alle sammen igjennom ruten uten problemer. Det er en fantastisk utsikt i veggen og noen luftige partier. Gode tak å holde i slik at man føler seg trygg. Litt sliten kan man bli om man ikke er vant med dette men jeg tror de aller fleste med ett helt ok fysisk utgangspunkt skal klare denne ruten. Ruten ender ca 1/3 opp på stien til som fører til rampestreken. Fra dette punkt kan du velge å fortsette opp fjellet til rampestreken, eggen restaurant og gondolbanen, eller ned til Åndalsnes sentrum. Introveggen anbefales til nybegynnere. Vestveggen kan bli litt for utfordrende, spesielt om man ha litt høydeskrekk.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Siricius

Hei,

Takk for hyggelig tilbake på din opplevelse hos oss i sommer.