Adgangsbillett til Norsk Tindesenter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Superkjekk opplevelse både for oss foreldre og ungdommen. Veldig kjekk guide som både fortalte litt historie og kom med gode tips slik også ungdommen som var med fikk nok utfordringer. Vi koste oss alle tre

1  Takk, Compass29012934237
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til Romsdalen ved en senere anledning

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy løpe. Første gang vi prøvet via Ferrata men ikke siste gang! God service på Tindesenter og en enkel løype som passer alle.

Takk, Chris-LA5

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Romsdalen!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Bra dag!
God informasjon i forkant.
Solid og trivelig guide.
Anbefales absolutt.
Barna på 13 og 15 likte seg godt. De gleder seg allerede til de kan være med å gå Vestveggen.

Takk, 751hildegunnb

Hei,

Takk for flott tilbakemelding.

Velkommen tilbake når barna er gamle nok for nok en fin opplevelse i Romsdalen :)

Anmeldt 20. juli 2021

Dyktig og hyggelig guide!
Jeg har høydeskrekk, men det gikk fint. Informerte guiden på forhånd, og han var støttende og tålmodig.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, linno188

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det var kjekt å høre at vår guide både var støttende og tålmodig slik at du fikk en flott opplevelse.

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt topp. Var ikke helt heldige med været men hadde en flott tur med guide. Satte stor pris på mindre grupper gjorde opplevelsen bedre. Anbefales

1  Takk, beatev115

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Romsdalen!