Adgangsbillett til Norsk Tindesenter

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
1924 av 189 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Min aller første Via ferrata klatretur. Ingen erfaring med klatring fra før. Utrolig bra opplegg. Fristet til flere klatreturer. Fantastisk guide. Kommer til å anbefale dette til flere.

Takk, groh733
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til flere klatreturer hos oss.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En helt magisk opplevelse. Passe luftig og passe krevende. En god og trygg opplevelse takket være vår flotte guide fra Norsk Tindesenter.
PS, en bør være i god form/utholdende.

Takk, Resort780533

Hei,

Takk for flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til Romsdalen ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dette var over forventning for oss. Utfordrende og luftig, veldig flott tur sammen med en dyktig og hyggelig guide. Anbefales :-)

Takk, Geir S

Hei,

Takk for flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Romsdalen ved en senere anledning

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Superkjekk opplevelse både for oss foreldre og ungdommen. Veldig kjekk guide som både fortalte litt historie og kom med gode tips slik også ungdommen som var med fikk nok utfordringer. Vi koste oss alle tre

1  Takk, Compass29012934237

Hei,

Takk for flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til Romsdalen ved en senere anledning

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy løpe. Første gang vi prøvet via Ferrata men ikke siste gang! God service på Tindesenter og en enkel løype som passer alle.

Takk, Chris-LA5

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Romsdalen!