Adgangsbillett til Norsk Tindesenter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Trygg og dyktig guide. Johannes ledet gruppa med rolig, støttende og tillitvekkende adferd.
Dette er ingen tur for pyser. Hvis du har høydeskrekk er dette en no-go. Noe klatreerfaring anbefales, men ikke et 100% must . Må være i god fysisk form for å gjennomføre . 2 muligheter til å hoppe av turen underveis

Takk, LiseRJ
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for god tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Romsdalen :)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var uerfarne klatrere, og veldig spendt på om vi greidde turen opp vestveggen. Guiden informerte veldig bra, og gjorde oss trygge underveis. Klatreturen ble en fantastisk opplevelse og mestringsfølelse.

Takk, 497annemarito

Hei,

Takk for en flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til Romsdalen!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig morsom tur med en hyggelig og flink guide. Turen var litt slitsom, men absolutt verdt å klatre. Fantastisk utsikt og utfordrende klatrepartier.

Takk, 559grol

Hei,

Takk for flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til Romsdalen!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Min aller første Via ferrata klatretur. Ingen erfaring med klatring fra før. Utrolig bra opplegg. Fristet til flere klatreturer. Fantastisk guide. Kommer til å anbefale dette til flere.

Takk, groh733

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til flere klatreturer hos oss.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En helt magisk opplevelse. Passe luftig og passe krevende. En god og trygg opplevelse takket være vår flotte guide fra Norsk Tindesenter.
PS, en bør være i god form/utholdende.

Takk, Resort780533

Hei,

Takk for flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Velkommen tilbake til Romsdalen ved en senere anledning.