Adgangsbillett til Norsk Tindesenter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Romsdalsstigen Via Ferrata på
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig fin tur og introduksjon til Via Ferrata. Flink guide.
Håper å få prøvd en annen vegg senere..

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, torn388
Annicha_LB, Salgssjef på Romsdalsstigen Via Ferrata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til Romsdalen og Vestveggen!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Flott og spennende tur. Guiden vår Johannes bidro i stor grad til st dette ble en trygg og god opplevelse. Turen anbefales de som tåler litt høyde.

Takk, ErlingM142

Hei,

Takk for en hyggelig tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Trygg og dyktig guide. Johannes ledet gruppa med rolig, støttende og tillitvekkende adferd.
Dette er ingen tur for pyser. Hvis du har høydeskrekk er dette en no-go. Noe klatreerfaring anbefales, men ikke et 100% must . Må være i god fysisk form for å gjennomføre . 2 muligheter til å hoppe av turen underveis

Takk, LiseRJ

Hei,

Takk for god tilbakemelding på din opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Romsdalen :)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var uerfarne klatrere, og veldig spendt på om vi greidde turen opp vestveggen. Guiden informerte veldig bra, og gjorde oss trygge underveis. Klatreturen ble en fantastisk opplevelse og mestringsfølelse.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 497annemarito

Hei,

Takk for en flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig morsom tur med en hyggelig og flink guide. Turen var litt slitsom, men absolutt verdt å klatre. Fantastisk utsikt og utfordrende klatrepartier.

Takk, 559grol

Hei,

Takk for flott tilbakemelding på din opplevelse hos oss i sommer.