eDreams
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Herlig plass med sjel, fantastisk beliggenhet og verten Edda som leverer på best tenkelig vis. Ytterbakke gård er et både praktisk og funksjonelt overnattingssted. Like aktuelt for single, par eller større grupper

Takk, PaulB8993
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass i nydelige omgivelser. Optimalt utgangspunkt for alle kategorier fjellturer. Vertskapet var veldig imøtekommende, og hadde mange forslag til fine turer. Rommene store og fine. Kjøkkenet hadde alt nødvendig utstyr.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 29. april 2020

I vinter tok jeg på nytt turen til Ytterbakke gård. Og det er like fantastisk hver gang! Har dratt opp med ulike vennegjenger fra Oslo, og alle faller pladask.

Anbefaler Ytterbakke på det sterkeste. Her får du ro i sjela, de beste sengene og herlig vertsskap! Edda og Per Jonas har en egen evne til å få deg til å føle deg som hjemme og velkommen.

Uendelige muligheter i fjellene, både på beina og på ski. Kort vei til Kirketaket og Trollstigen.

Romsdalen og Ytterbakke gård er verdt flere besøk ☀️

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Pehask
Anmeldt 29. april 2020

Jeg bodde en langhelg på Ytterbakke i forbindelse med fjellturer i Romsdalen.

Ytterbakke er en nydelig nyoppusset gård, med fine og rene rom og fellesarealer. Beliggenheten er topp, med flott utsikt og kort vei til Åndalsnes. Det var også en fin sykkeltur fra Trollstigen.

Vertskapet var veldig hyggelig og hjelpsomme, og bidro til å gjøre oppholdet i Romsdalen enda bedre. Stedet anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, susannesO7982NN
Anmeldt 25. april 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 5 som bodde på Ytterbakke for en topptur-helg, og vi storkoste oss. For det første er det et nydelig sted med fantastisk beliggenhet ikke langt unna Åndalsnes sentrum. Stedet er akkurat pusset opp så det fremstår fresht men i gammel stil. Det hyggelige vertsparet Edda og Per Jonas bor i en annen del av huset og gjorde alt for at vi skulle ha et fint opphold. Praktisk med tilgang til kjøkken og kjøleskap, og en hjemmekoselig stue som oppholdsrom. Anbefales på det varmeste! :)

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, heidigQ8142CQ