eDreams
Anmeldt 3. mai 2021 via mobile enheter

Et unikt overnattingssted med fantastisk beliggenhet midt blant Romsdalen alpine fjell. Flotte soverom i autentisk stil i tillegg til freshe toalett og dusjfasiliteter med høy standard. Kjøkkenet er ekstremt velutstyrt og gjør det enkelt å lage mat til mange.
Vertskapet er utrolig trivelig og servicen upåklagelig.
Det er nydelig å sitte på gårdstunet å nyte morgenkaffen og på den store terassen på baksiden er det perfekt å tilbringe late ettermiddager etter en lang dag i fjellet!
Det er mange krevende og mindre krevende turer i umiddelbar nærhet så her finner du noe for enhver smak! Det finnes i tillegg en nydelig strand ved elven 5min gange fra huset og flotte badeplasser ved Isfjorden, 10 minutters kjøretur unna hvis man vil driste seg til et bad.

Vi kommer tilbake hit!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, emilieaC7420MD
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som bodde her i 3 netter. Flott nyoppusset gård, 7 koselige soverom med fantastiske senger❤️ stort velutstyrt felles kjøkken og to hyggelige stuer med peis. Vi storkoste her og var det noe vi lurte på, fikk vi gode turtips av Edda. Vi kommer garantert tilbake igjen!

Takk, 758lenar
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Herlig plass med sjel, fantastisk beliggenhet og verten Edda som leverer på best tenkelig vis. Ytterbakke gård er et både praktisk og funksjonelt overnattingssted. Like aktuelt for single, par eller større grupper

Takk, PaulB8993
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass i nydelige omgivelser. Optimalt utgangspunkt for alle kategorier fjellturer. Vertskapet var veldig imøtekommende, og hadde mange forslag til fine turer. Rommene store og fine. Kjøkkenet hadde alt nødvendig utstyr.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 29. april 2020

I vinter tok jeg på nytt turen til Ytterbakke gård. Og det er like fantastisk hver gang! Har dratt opp med ulike vennegjenger fra Oslo, og alle faller pladask.

Anbefaler Ytterbakke på det sterkeste. Her får du ro i sjela, de beste sengene og herlig vertsskap! Edda og Per Jonas har en egen evne til å få deg til å føle deg som hjemme og velkommen.

Uendelige muligheter i fjellene, både på beina og på ski. Kort vei til Kirketaket og Trollstigen.

Romsdalen og Ytterbakke gård er verdt flere besøk ☀️

Dato for oppholdet: januar 2020