Travelocity
Anmeldt 9. juli 2020

Dette er et noe annerledes hotellkonsept, men det funker. Være klar over at det ikke har alle fasiliteter som man kanskje forventer på et hotell. Det hele er løst på en noe andreledes måte, men det funker. Man betaler på nett og får tilsendt kode til dør osv.

Vi må innrømme at vi ble litt paff da vi ankom. Ved inngangen til et kjøpesenter klikker man seg inn en låst dør som fører til et område som er en mellomting av et slags oppbevaringsområde og trappegang. Man tar en vareheis opp til selve hotelldelen. Her er det potensiale for forbedring på hyggekontoen.

Men rommet var moderne, smakfullt og rent, og sengene var komfortable.

Via smakfulle fellesarealer, gikk vi ned i den noe spartanske restauranten/ kafeen som også fungerer som en resepsjon, for å ta noe å spise. Her ble vi godt mottatt av det meget hyggelige paret som driver stedet. Vi bestilte begge Moules Frites. Dette var et veldig godt valg. Anbefales virkelig!

Stedet har noen el-sparkesykler som man kan leie på timesbasis. Dette viste seg å være en veldig god idè. Hotellet ligger litt utenfor sentrum i Ånalsnes, og disse syklene gjorde at det var både morsomt og enkelt og se seg om i bygda. Godt tiltak!

Av forskjellige årsaker var vi nødt til å kutte ned på vårt opphold. Dette ble ikke noe problem, og vi fikk refundert et døgn uten noen som helst utfordringer. Topp service.

Hotel Geist viser at de setter kundene i sentrum, og at de er genuint opptatt av gjestenes velferd. Derfor får de toppscore av oss.

1  Takk, Stein L
beGEISTret Vertinne, General Manager på Hotel Geist, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Tusen tusen Takk for hyggelig tilbakemelding :) Utbedringer er gjort ;-)

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott, moderne hotell med utsikt mot den flotte fjellheimen i området. Moderne betalingsløsning der msn betaler på forhånd og får romnr og romkode via sms. Fungerer veldig greit. Kort vei til sentrum av Åndalsnes.

1  Takk, John_Moen

Tusen Takk John :)

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet kan anbefales på det sterkeste! Superkoselig betjening, nye, rene og moderne rom! Hotellet drives av et imøtekommende par. Bør også få til en tur til Rampestreken eller Romsdalseggen. :)

Takk, snorre300

WOW! Tusen Takk :)

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell, rent og pent. Vertskapet var utrolig hyggelig. Sengene var suverene. Ligger veldig sentralt, og genialt med et lite senter under. Frokosten var også veldig bra.
Vil virkelig anbefale dette stedet

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, To_Sa34

WOW! Tusen takk!

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Vi ramlet inn på dette hotellet etter flere døgn i telt på Norgesferie. Lettvint med selvbetjent innsjekking, fikk kode på SMS og rett inn på hotellrommet på null komma nix! Rommet var stilig, rent og akkurat passelig størrelse. Spiste middag på restauranten under, som drives av hotelleierene. Maten var enestående! (med nydelig utsikt over Rauma). Eierene av hotellet var utrolig hyggelige og gjestfrie.

Det burde vært bedre opplyst om at restauranten er åpen for hotellgjestene etter stengetid av senteret, fordi vi trodde først det var stengt.

Anbefaler dette hotellet på det sterkeste!❤️

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, xmarmar

Tusen takk for tilbakemeldingene, vi er super glade for at vi får input til forbedringer:)