Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vil du overnatte på et kjøpesenter ved døgnåpen bensinstasjon og varelevering om natten? Det er ingen air-condition og du må ha vinduet åpent for lufting slik at du hører varelevering, biltrafikk og alle måkene som holder til langs elva. Frokost er minimal: kun litt ost/skinke/miniatyrskål syltetøy levert på et brett, ikke egg og bacon eller korn eller frukt eller Yughurt. Heller ikke vann eller melk! Og middag fikk vi ikke da restauranten måtte stenge tidlig ettersom tom for mat! Ingen oppredning av senger, nok dopapir eller rene håndklær.«lounge» området hadde ikke kaffekopper til gratis pulverkaffe…Prisen er skyhøy: over kr 1500 pr natt. Styr unna Geist om du vil ha en god natts søvn og solid frokost

1  Takk, andreasn736
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell og hjelpsomme eiere. Anbefalles! Ligger 10 min utenfor Åndalsnes i et kjøpesenter, men funker bra som utgangspunkt for turer f.eks. til Romsdalseggen. Bussen går fra CircleK som ligger 3 minutter unna. God frokost, nytt og pent. Vi spiste middag på deres restaurent Soltinn og vil tro at dette er beste restaurenten i Åndalsnes

Takk, Tina L
beGEISTret Vertinne, Daglig leder på Hotel Geist, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Anmeldt 23. november 2020 via mobile enheter

Ikke noe stress, rolig omgivelser, alltid rent, ikke noe støy.
Sagt på en annen måte: det er slik vi vil ha det når vi overnatter i forbi deles med arbeid.
Og Geist leverer slik hver gang!

Men det er utfordrende tider med få besøkende, og tankene går til alle innen bla reiseliv; de har det tøft om dagen.

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, LarsTheCastel
beGEISTret Vertinne, Daglig leder på Hotel Geist, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2021

Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Beliggenheten er litt sær på toppen av et kjøpesenter men utsikten fra rommet er jo fin mot fjell og fjord. Rommene er rene og ryddige og frokosten i dag var helt nydelig, all ære til soltinn for den.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, hohygen

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overrasket over dette ubetjente hotelltilbudet ! Det eneste negative var at det ikke var heis helt opp da jeg er bevegelseshemmet ! Flott rom og bad , flotte felleslokaler ! Sentral lokasjon rett i innkjørselen til Åndalsnes

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 587heidiv
beGEISTret Vertinne, General Manager på Hotel Geist, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Tusen Takk :)