Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 25. august 2021

For en plass!
Det begynner bra med ingen resepsjon (perfekt for en introvert). Kul lounge med kaffe, bøker og gode sittegrupper.
Rommet er stort og godt. Kult konsept med "køyeseng" (plass til fire stk på rommet)
Verdens beste senger! Nydelige restitusjon etter mange fjellturer.
Bader var flotte. Rent og pent.
Utsikt over Rauma og fjellene.
Rolig! Ingen støy..
Prismessig helt ok... Standard Norge, men innafor mtp kvaliteten. Det er uansett dyrt å reiser alene.
Frokosten ble servert ved bordet. Mye mat (for mye, luksus problem)

Her kommer jeg tilbake!!!

Dato for oppholdet: august 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, MariBrommeland
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott utsikt mot Romsdalshorn fra hotellrommet og praktisk beliggenhet på toppen av kjøpesenter gjorde dette oppholdet veldig fint for barn, ungdom og voksne. Fint område/foaje man kan slappe av utenfor rommene. Hotellrommene er små, men utsikten og gode senger gjør opp for dette. Nydelig middag i hotellets restaurant Soltinn i 2.etg og hyggelig betjening. Kan anbefales!

Takk, c-kotter
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jevnt over forventning på alt, veldig god mat i restauranten, både til middag og frokost. Rent og fint rom med gode senger. Litt støy ut mot bensinstasjon, men plagde ikke oss. Fikk derimot flott utsikt mot Romsdalshornet og Romsdalseggen. Value for money!

Takk, Kurt H
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig greit med innsjekk og få kode tilsendt for inngang. God frokost. Hotellet ligger i gangavstand fra sentrum. Noe støy i rommene ut mot parkeringsplassen. Rommene mot Rauma er rolige.

Negativt er smale senger, myke madrasser og rom uten aircondition.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det litt annerledes hotellet med masse sjarm. 19 rom ved elva med fin utsikt til omgivelsene. Resepsjon er i restauranten Soltinn og drives av hyggelige og fine folk. Gode senger, stort fint bad og gratis Wi-Fi. God frokost der du slipper stressende og sølete buffet. Frokosten serveres i restauranten på planke og passet oss perfekt. Vi valgte å spise den på rommet. Måkeskrik gjorde at den ene av oss sov litt dårlig men gikk fint. Stor fin TV. Nytt og fresht.

Romtips: Det er hurtiglading for elbil utenfor hotellet. Lad på kvelden, da er det ikke mye trafikk der. For måkene med valium. Ikke gå opp på Rampestreken midt på dagen pga kø.
Takk, Knut Erik K