“Ikke bra renhold”

Trollstigen Cafe
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Åndalsnes
Prisklasse: kr 481 - kr 2 296
Anmeldt 22. juli 2020

Skittene sier, helt føre skal jeg være helt ærlig.
Jentedoen var stengt fordi de skulle «vaskes» og vi fikk beskjed om å gå på guttedoen. Det skal jeg live deg at keg aldri gjør med de skitne doene der. Da jentedoen åpnet igjen var det papir og vann overalt og avføring i doene. Sikkert noen som har glemt å trekke ned men ettersom doen er VASKET er ikke dette veldig kult.
Og det var tumt for antibak overalt.
Maten var Ok da

1  Takk, KristineDillevig

Anmeldt 2. august 2019

Vakkert tilrettelagt bygg på toppen av Trollstigen med sitteplasser inne og ute, her går sauen på taket mens du spiser god mat som overrasker med god kvalitet. Jeg blir stolt over at vi kan servere turister som kommer til Norge ordentlig mat som både ser og smaker bra, prisene er helt allright med tanke på plassering på et av Norges råeste turiststeder.

Dato for besøk: juli 2019

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 14. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Trollstigen Cafe, så også på

Har du vært i Trollstigen Cafe? Del dine erfaringer!