“Ikke bra renhold”
Anmeldelse av Trollstigen Cafe

Trollstigen Cafe
Vurdert som nr. 8 av 16 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 22. juli 2020

Skittene sier, helt føre skal jeg være helt ærlig.
Jentedoen var stengt fordi de skulle «vaskes» og vi fikk beskjed om å gå på guttedoen. Det skal jeg live deg at keg aldri gjør med de skitne doene der. Da jentedoen åpnet igjen var det papir og vann overalt og avføring i doene. Sikkert noen som har glemt å trekke ned men ettersom doen er VASKET er ikke dette veldig kult.
Og det var tumt for antibak overalt.
Maten var Ok da

1  Takk, KristineDillevig

Anmeldt 2. august 2019

Vakkert tilrettelagt bygg på toppen av Trollstigen med sitteplasser inne og ute, her går sauen på taket mens du spiser god mat som overrasker med god kvalitet. Jeg blir stolt over at vi kan servere turister som kommer til Norge ordentlig mat som både ser og smaker bra, prisene er helt allright med tanke på plassering på et av Norges råeste turiststeder.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, geiroal
Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 12. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Trollstigen Cafe, så også på

Har du vært i Trollstigen Cafe? Del dine erfaringer!