“Helt ok”
Anmeldelse av Restaurant La Vue

Restaurant La Vue
Vurdert som nr. 8 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Lokalene var fine, noe kaldt. Ikke så utrolig service innstilt betjening. Maten var grei. Hadde hamburger og andelår. Gode priser.

2  Takk, beatev115

Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Etter å ha lest gode tilbakemeldinger om hamburgeren så reiste me til restauranten for å teste den ut. Må seie meg heilt einig med dei andre, denne var virkeleg god. Servicen var veldig god og, her kjem me gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ingunnw2018
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Jeg og min samboer spiste hver vår burger. Vi er enige om at dette var den beste burgeren vi har spist på flere år (vi spiser mye burger...). Nydelig kjøtt og tilbehør.

Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, IngelinKB
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fine lokaler og hyggelige ansatte. Barnemenyen var i knappeste laget, og baconet som fulgte med pannekakene var så vidt varmebehandlet og inneholdt i all hovedsak fett.

Indrefileten var mør og råvarene var nok gode, men det smakte lite. Portvinsausen bar preg av travle tider, da konsistensen hadde en geleaktig konsistens som gjør at vi mistenker bruk av tykningsmiddel fremfor redusering.

Takk, Minime79
bellevueandalsnes, Eier på Restaurant La Vue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei. Takk for din tilbakemelding etter besøk her hos oss.
Beklager at dere bare fikk en sånn passe opplevelse her hos oss.
Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal ha det, selv om det i disse siste ukene har vært i overkant hektisk for oss. Slik at det kanskje ikke har blitt levert så optimalt som vi ønsker. Vi beklager dette.

Anmeldt 20. juli 2020

Nydelig mat, hyggelige omgivelser og god service.
For meg som ikke kan ha gluten og melk gode alternativer. Anbefales

3  Takk, 884ireneh

Reisende som så på Restaurant La Vue, så også på

Har du vært i Restaurant La Vue? Del dine erfaringer!