Terje D
Oslo, Norge
Anmeldelse av Hotel Aak
5,0 av 5 boblerAnmeldt 27. juli 2020
Romtips: Noe trafikkstøy i rom ut mot hovedveien.
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Kristine Rønning, EierHotel Aak, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. juni 2021
Åh, så fantastisk hyggelig å lese. Tusen takk! Vi ønsker at dere skal kose dere glugg. GØY når vi når målet. Digger gjengen jeg har på Aak. Du er velkommen tilbake når som helst. Hilsen Kristine, vertinna :)
Fullt refunderbart
        • Vio.com
        • ZenHotels.com
        Se flere hoteller i Åndalsnes
        Anmeldt 19. juli 2020

Hyggelig og intimt Hotell. Ikke mange rom, eksklusivt. God atmosfære.
        Veldig behjelpelig betjening.. vi hadde en flott kveld i hagen rundt bålet med andre gjester. Matopplevelsen var suveren. Nydelig, og drikke var perfekt.

Romtips: Det er et forholdsvis stille område.
        Takk, frankbZ2208VQ
        Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hellan dussan, for en deilig start på dagen og lese denne. Dette varmet! Tusen takk. Jeg videreformidler til mine kjære ansatte som står på hver eneste dag. Mine helter :) Håper du tar turen tilbake - du er hjertelig velkommen. Mvh vertinna.

Anmeldt 22. juni 2020

Utrolig vær, aperitiff ute i nydelig hage med himmelsk utsikt, treretters m/vinpakke i trivelig, fint pyntet og komfortabelt møterom - med koronavennlig avstand 😊.
        Veldig hyggelige, blide og imøtekommende personale. Vi var enige alle sammen: en perfekt kveld i perfekte rammer på Hotel Aak 😃👍🏻

Dato for oppholdet: mai 2020
        Takk, 272mays
        Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Hellan dussan, koselig å lese! Tusen takk. BRA dere fikk en fin fin feiring. Glad i mine ansatte som som står på hver eneste dag. Håper vi sees igjen. Vertinna

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig fint sted med tilgang på natur av episke dimensjoner. Vi bodde to døgn med middager inkl. Maten og betjeningen gjorde dette til et svært vellykket opphold når været ikke slo helt til. Anbefales et besøk😊

Dato for oppholdet: juni 2020
        Takk, 645erikg
        Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Koselig å høre at dere hadde det bra! Det varmer i hjertet! Kjipern med været som man ikke helt kan styre. Du er velkommen tilbake igjen når som helst. Solen smiler støtt og stadig også :)

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi har virkelig hatt ei helt fantastisk helg her på hotel Aak. Overveldet av god service, fantastisk frokost (og smaksrik 2-retters en av kveldene). Vi har fått god hjelp til alt. Gode senger, rolige og stille rom med kun naturen som bakgrunnsmusikk. Behagelige og passe store rom. Hadde en minneverdig tur opp til Rampestreken under oppholdet. Anbefaler virkelig stedet videre til alle som setter pris på norsk natur. <3

Dato for oppholdet: mai 2020
        Takk, carlaD8835JY

Jeg blir SÅ glad av å lese at dere koste dere glugg. Mine ansatte digger jeg, så det er bare dere gjør det også :) Velkommen tilbake ved en annen anledning. Romsdale er gull året rundt.

Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

I forbindelse med et kurs fikk jeg oppleve en treretters middag på Aak. Et nyoppusset møterom var dekket delikat med elegant langbord. Flott presentasjon før middagen av hva vi ville bli servert.
        Gode forslag til drikke både med og uten alkohol. Nydelig klippfisk basert forrett ble etterfulgt av en utsøkt ytrefilet av lokalt lam meget kreativt presentert. Måltidet ble avsluttet med en hjemmelaget is.
        Dette var blant de aller beste måltidet jeg har spist i Rauma. Allerede om en uke skal jeg igjen til Aak for å spise - jeg gleder meg storligen.
        Bekledningen til de ansatte virker avslappet og fri, men kanskje en enkel uniformering kunne vært på sin plass slik at vi som gjester ser forskjell på ansatte
        og gjester?

Dato for oppholdet: desember 2019