Hilde H
5,0 av 5 boblerAnmeldt 9. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2020
Kristine Rønning, EierHotel Aak, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. juni 2021
Tusen takk for fine ord. Blir SÅ glad av fornøyde gjester. En stor klapp til mine kjære ansatte som står på hver eneste dag. Hurra, håper det blir Romsdalseggen i år? Velkommen tilbake. Hilsen Kristine, vertinna på huset.
    0.9 km fra Hotel Aak
        • Vio.com
        3.3 km fra Hotel Aak
        Se flere hoteller i Åndalsnes
        Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig god atmosfære, vi følte oss velkommen fra vi bar inn kofferten. Spiste vellaget lokal mat på langbord. Smittevernregler var godt ivaretatt. Frokosten må nevnes spesielt, med varmt nybakt brød og pålegg servert på en fjøl, tilpasset hvert reisefølge.

Takk, q10
        Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Hyggelig, hygglig. Nå ble jeg glad! Varmer sånn når du har hatt et godt opphold. Veeelkommen tilbake :) Hilsen Kristina, vertinna på huset

Anmeldt 27. juli 2020

Stort bedre blir det ikke En opplevelse på høyde med Walaker Hotell. Gammel gjestegård totalrenovert, men samtidig beholdt særpreget med et gammelt overnattingssted for tinderanglere. Ypperlig kjøkken, ung og uformell betjening, fantastisk atmosfære. Man blir heller ikke overrasket over å finne stort tørkerom til turutstyr og stort garderobeanlegg/dusj i kjelleren. De henter deg selvfølgelig på stasjonen hvis du tar toget, og fjellgiudene plukker deg gjerne opp på hotellet.

Romtips: Noe trafikkstøy i rom ut mot hovedveien.
        Takk, Terje D

Åh, så fantastisk hyggelig å lese. Tusen takk! Vi ønsker at dere skal kose dere glugg. GØY når vi når målet. Digger gjengen jeg har på Aak. Du er velkommen tilbake når som helst. Hilsen Kristine, vertinna :)

Anmeldt 19. juli 2020

Hyggelig og intimt Hotell. Ikke mange rom, eksklusivt. God atmosfære.
        Veldig behjelpelig betjening.. vi hadde en flott kveld i hagen rundt bålet med andre gjester. Matopplevelsen var suveren. Nydelig, og drikke var perfekt.

Romtips: Det er et forholdsvis stille område.
        Takk, frankbZ2208VQ
        Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hellan dussan, for en deilig start på dagen og lese denne. Dette varmet! Tusen takk. Jeg videreformidler til mine kjære ansatte som står på hver eneste dag. Mine helter :) Håper du tar turen tilbake - du er hjertelig velkommen. Mvh vertinna.

Anmeldt 22. juni 2020

Utrolig vær, aperitiff ute i nydelig hage med himmelsk utsikt, treretters m/vinpakke i trivelig, fint pyntet og komfortabelt møterom - med koronavennlig avstand 😊.
        Veldig hyggelige, blide og imøtekommende personale. Vi var enige alle sammen: en perfekt kveld i perfekte rammer på Hotel Aak 😃👍🏻

Dato for oppholdet: mai 2020
        Takk, 272mays
        Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Hellan dussan, koselig å lese! Tusen takk. BRA dere fikk en fin fin feiring. Glad i mine ansatte som som står på hver eneste dag. Håper vi sees igjen. Vertinna

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig fint sted med tilgang på natur av episke dimensjoner. Vi bodde to døgn med middager inkl. Maten og betjeningen gjorde dette til et svært vellykket opphold når været ikke slo helt til. Anbefales et besøk😊

Dato for oppholdet: juni 2020
        Takk, 645erikg
        Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Koselig å høre at dere hadde det bra! Det varmer i hjertet! Kjipern med været som man ikke helt kan styre. Du er velkommen tilbake igjen når som helst. Solen smiler støtt og stadig også :)