Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Så utrolig hyggelig sted hvor du gruer deg til å forlate og gleder deg til neste gang du besøker stedet. Maten, hvor mye er selvlaget, spenner fra herlige forretter, gode middager, hjemmebakt brød (full score) til de små detaljer som ost, spekemat ++. I tillegg kommer en veldig serviceminded stab som gjør alt rett, med en personlig touch. Anbefales !

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Stay05035146142
Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Altså, det var jo bare nydelig å lese. Tusen takk. Fantastisk! Er så takknemlig for gjengen som står på hver eneste dag. De er rå! Håper du tar turen tilbake snarlg. Aak og Romsmdalen er fint 12 måneder i året. Mmm! Vi sees :) Mvh Kristine, vertinna på huset.

Anmeldt 10. mars 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted med hyggelig vertskap og nydelig og mye mat. Odd-Erik gjorde en veldig god jobb som guide. Fine rom, varm badstue i kjelleren, skibod, enkelt å parkere og lesse ut av bil, flott utsikt fra noen av rommene. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, finnove
Kristine Rønning, Eier på Hotel Aak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Så koselig å høre at dere hadde en god tur. Og topp å høre at min mann, Odd Erik, tok godt vare på dere. Vi digger vinter og skifolk, så prøver å gjøre opplevelsen gull på alle måter. Gøy å høre at vi treffer. Ingenting er bedre enn det. Håper vi sees neste vinter. Det er masse fjell å ta av. Mmm! Hilsen Kristine, vertinna på huset.

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Den kjente nykommer og «lillebror» i nærområdet var heldigvis fullt, så vi endre på Hotel Aak . Var heldig og kom en nydelig sommerdag før fellesferien startet. Fantastisk 3- retter ble servert- og vi fikk spise ute på forespørsel. Nydelig frokost- be gjerne om oppskrift på det nybakte brødet. Må ha bodd der som gjest for å få det. Neste gang skal vi tilbake og gå Romsdalseggen!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hilde H

Tusen takk for fine ord. Blir SÅ glad av fornøyde gjester. En stor klapp til mine kjære ansatte som står på hver eneste dag. Hurra, håper det blir Romsdalseggen i år? Velkommen tilbake. Hilsen Kristine, vertinna på huset.

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig god atmosfære, vi følte oss velkommen fra vi bar inn kofferten. Spiste vellaget lokal mat på langbord. Smittevernregler var godt ivaretatt. Frokosten må nevnes spesielt, med varmt nybakt brød og pålegg servert på en fjøl, tilpasset hvert reisefølge.

Takk, q10

Hyggelig, hygglig. Nå ble jeg glad! Varmer sånn når du har hatt et godt opphold. Veeelkommen tilbake :) Hilsen Kristina, vertinna på huset

Anmeldt 27. juli 2020

Stort bedre blir det ikke En opplevelse på høyde med Walaker Hotell. Gammel gjestegård totalrenovert, men samtidig beholdt særpreget med et gammelt overnattingssted for tinderanglere. Ypperlig kjøkken, ung og uformell betjening, fantastisk atmosfære. Man blir heller ikke overrasket over å finne stort tørkerom til turutstyr og stort garderobeanlegg/dusj i kjelleren. De henter deg selvfølgelig på stasjonen hvis du tar toget, og fjellgiudene plukker deg gjerne opp på hotellet.

Romtips: Noe trafikkstøy i rom ut mot hovedveien.
Takk, Terje D

Åh, så fantastisk hyggelig å lese. Tusen takk! Vi ønsker at dere skal kose dere glugg. GØY når vi når målet. Digger gjengen jeg har på Aak. Du er velkommen tilbake når som helst. Hilsen Kristine, vertinna :)