“Dårlig erfaring”
Anmeldelse av Hvelvet Bistro

Hvelvet Bistro
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Kafé og restaurant i sentrum av Åndalsnes. Frokost, lunsj og middag. Hjemmelagde kaker og mat. Varm og koselig atmosfære. In- og uteservering om sommeren. Alle rettigheter forbeholdt.
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Ikke mulig å bestille bord og ingen ansatte som tok i mot deg. Altfor lite personell og jeg måtte gjenta bestillingen min 3 ganger fordi servitøren plutselig måtte gjøre noe annet. Tok 50 minutter å få maten.

2  Takk, Hanne L

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, anbefaler spesielt kylling plate for to. Vi var 4 stykker som spiste, etter en fottur til rampestreken. Anbefales

Takk, Thomas S
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Grei service, grei mat. Tok alt for lang tid og var også i overkant dyrt i forhold til det som ble servert. Møkkete bord og høy musikk. Når vi først var innom var hvertfall de ansatte hyggelige.

1  Takk, W9211TApatrickb
Anmeldt 12. juli 2021

Førsteinntrykk var at dette var et trivelig sted, mat som ble servert så delikat ut.

Satt ute, fikk bestilt drikke raskt, når denne ble servert forventet jeg å få bestille mat, men servitøren var borte fortere enn svint.

Fikk bestilt mat etter en stund, men vanskelig å få kontakt med betjeningen.

Ventet over 1,5 time på maten, etterlyste maten etter 1 time og fikk beskjed om at den var klar i løpet av 5 min. Gikk ytterligere 20-30 min før amtene ble servert. Kyllingsandwich var bra, hamburger ok, men ihjelstekt. Opplevde at gjester som kom etter oss fikk mat før oss. Sier litt om organiseringen.

Hjalp lite å få litt avslag på,hamburgeren, kan ikke anbefale stedet når service/organisering er mangelvare.

1  Takk, Terje B
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat! Vi hadde kyllingsandwich og spareribs. Begge to smakte nydelig, og store (!) porsjoner.
Trivelig personale.

Takk, AnitaSonge

Reisende som så på Hvelvet Bistro, så også på

Har du vært i Hvelvet Bistro? Del dine erfaringer!