“På tur på Nesaksla.”
Anmeldelse av Hvelvet Bistro

Hvelvet Bistro
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Kafé og restaurant i sentrum av Åndalsnes. Frokost, lunsj og middag. Hjemmelagde kaker og mat. Varm og koselig atmosfære. In- og uteservering om sommeren. Alle rettigheter forbeholdt.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og service.
Store posjoner.
Blide og hyggelig betjening
Vi kommer tilbake til Hvelvet.
Flott avslutning etter en dag på Eggen.

1  Takk, Marie T

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Kort ventetid og store porsjoner. Litt høy musikk i selve restauranten, men maten veier opp. Super fornøyd med besøket!

1  Takk, Scenic60600201872
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Ikke mulig å bestille bord og ingen ansatte som tok i mot deg. Altfor lite personell og jeg måtte gjenta bestillingen min 3 ganger fordi servitøren plutselig måtte gjøre noe annet. Tok 50 minutter å få maten.

2  Takk, Hanne L
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, anbefaler spesielt kylling plate for to. Vi var 4 stykker som spiste, etter en fottur til rampestreken. Anbefales

Takk, Thomas S
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Grei service, grei mat. Tok alt for lang tid og var også i overkant dyrt i forhold til det som ble servert. Møkkete bord og høy musikk. Når vi først var innom var hvertfall de ansatte hyggelige.

1  Takk, W9211TApatrickb

Reisende som så på Hvelvet Bistro, så også på

Har du vært i Hvelvet Bistro? Del dine erfaringer!