“Veldig god burger”
Anmeldelse av Hvelvet Bistro

Hvelvet Bistro
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Kafé og restaurant i sentrum av Åndalsnes. Frokost, lunsj og middag. Hjemmelagde kaker og mat. Varm og koselig atmosfære. In- og uteservering om sommeren. Alle rettigheter forbeholdt.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Overraskende god BBQ burger. En av de bedre vi har smakt! Og hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk etter en tur opp til Rampestreken!

Takk, LiseL94

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Man får mye mat, og den blir servert på en fin måte. Men spareribsen var kokt, og ble ikke servert gjennomvarm. Kom den rett fra kjøleskapet via microen først mon tro?

Ellers var det blide og hyggelige jenter som jobbet der. De kunne kanskje vært litt raskere med å rydde av ute da måkene satte stor pris på rester fra bordene.

3  Takk, HegeNilsen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og service.
Store posjoner.
Blide og hyggelig betjening
Vi kommer tilbake til Hvelvet.
Flott avslutning etter en dag på Eggen.

1  Takk, Marie T
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Kort ventetid og store porsjoner. Litt høy musikk i selve restauranten, men maten veier opp. Super fornøyd med besøket!

1  Takk, Scenic60600201872
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Ikke mulig å bestille bord og ingen ansatte som tok i mot deg. Altfor lite personell og jeg måtte gjenta bestillingen min 3 ganger fordi servitøren plutselig måtte gjøre noe annet. Tok 50 minutter å få maten.

2  Takk, Hanne L

Reisende som så på Hvelvet Bistro, så også på

Har du vært i Hvelvet Bistro? Del dine erfaringer!