“Forbausende bra!”
Anmeldelse av Hvelvet Bistro

Hvelvet Bistro
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Kafé og restaurant i sentrum av Åndalsnes. Frokost, lunsj og middag. Hjemmelagde kaker og mat. Varm og koselig atmosfære. In- og uteservering om sommeren. Alle rettigheter forbeholdt.
Anmeldt 8. august 2021

Bestilte sommersalat med såkalt ‘urfe’ på spyd (hvis jeg husker riktig) og diverse spennende ingredienser. Maten var både deilig og rikelig! God service! Kan anbefales!

1  Takk, stimo2017

Anmeldt 2. august 2021

Velvet Bistro i Åndalsnes er virkelig verd et eller flere besøk, de har fantastisk god mat, godt drikke, hyggelig og fantastisk personell/servitører og hyggelig atmosfære. God service er alfa omega og det har vi fått. Ønsker dere alle lykke til videre, så sees vi plutselig igjen.
Store klemmer fra oss

Takk, F9104QYannemarieb
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Overraskende god BBQ burger. En av de bedre vi har smakt! Og hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk etter en tur opp til Rampestreken!

Takk, LiseL94
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Man får mye mat, og den blir servert på en fin måte. Men spareribsen var kokt, og ble ikke servert gjennomvarm. Kom den rett fra kjøleskapet via microen først mon tro?

Ellers var det blide og hyggelige jenter som jobbet der. De kunne kanskje vært litt raskere med å rydde av ute da måkene satte stor pris på rester fra bordene.

3  Takk, HegeNilsen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og service.
Store posjoner.
Blide og hyggelig betjening
Vi kommer tilbake til Hvelvet.
Flott avslutning etter en dag på Eggen.

1  Takk, Marie T

Reisende som så på Hvelvet Bistro, så også på

Har du vært i Hvelvet Bistro? Del dine erfaringer!