“Middels grei mat til litt dyr penge”
Anmeldelse av Hainan House

Hainan House
Vurdert som nr. 15 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Helt middels grei mat til litt for dyr penge. Litt små porsjoner. Dårlig service og ingen passion. Vil ikke anbefale dette stedet.

2  Takk, hakonjoss

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Var her for en lunsj, og kom til en kald restaurant som hadde satt lokalet til gjennom lufting.

Vi fikk raskt mat, og den var helt grei. Mye mat. De hadde ikke alle ingrediensene til en av rettene som ble bestilt, så måtte velge annen rett. Det var litt kjedelig.

Ung betjening som godt kunne hatt et glimt i øyet eller et smil på lur.

Greit for lunsj.

1  Takk, HegeNilsen
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Til tross for lite besøk tok det over 1 time å få maten vi bestilte. Vi var 4 personer. Vi bad om å få maten samtidig. Det klarte de ikke å oppfylle. 2 av oss bestilte honningmarinert biff. Servitøren klarte ikke å fortelle hva slags saus som fulgte med. Da maten kom, var det sweet and sour saus med mye chili. Kort oppsummert elendig mat og dårlig service. ANBEFALES IKKE!

1  Takk, gro h
Anmeldt 28. juli 2021

Sushien var god, men den tok HALVANNENN TIME å få den servert. Manglet også halvparten av ingrediensene, så menyen som var altfor mange valg på, ble egentlig veldig kort.

1  Takk, Peffhus
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Maten manglet total karakter, minte ikke mye om kinesiske smaker. Smakløst.
Vi var to som bestilte to forskjellige retter, rettene ble ikke servert samtidig…

Takk, Tor-Eirik M

Reisende som så på Hainan House, så også på

Har du vært i Hainan House? Del dine erfaringer!