“Utsøkt mat”
Anmeldelse av Tindestua

Tindestua
Vurdert som nr. 9 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 23. juli 2021

Kjempebra matopplevelse, bra service! Kyllingsandwich anbefales! Bra atmosfære, flott utsikt! Hyggelig personale.

Takk, teh78
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Tusen takk for den fine omtalen! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 20. juli 2021

Kjempegod mat og hyggelig atmosfære! Både mat og drikke kom raskt til bordet selv om det var full restaurant. Anbefales !!

Takk, Marianneeea
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei, så hyggelig å høre, tusen takk! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Tindeburger og en kald drikke, etter en herlig tur over Romsdalseggen, var en fantastisk avslutning på turen. Nydelig å sitte ute med den fine utsikten.

Digger når man bare kan bestille og betale via mobilen:) Ikke spesielt dyrt heller

Takk, Fearless36559632181

Tusen takk for den gode omtalen, det betyr mye for oss! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 14. juli 2021

Bestilte en pizza i tillegg til noen bakevarer. Fra bestillingen kl 14.00 gikk det en time til pizzaen sto på bordet. Den var da allerede etterlyst etter 40 minutters venting. Fikk da forsikringer om at den var på vei, deretter gikk det ytterligere 20 minutter før den ble servert. Dette er desverre alt for lang ventetid, og hørte det var flere som hadde ventet tilsvarende lenge. Vi kommer nok ikke tilbake.

Takk, alfinges2021
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei, beklager du opplevde lang ventetid, dessverre ble det ekstra lang leveringstid denne dagen- håper maten smakte! Mvh oss på Tindestua.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted, selv om vi var uheldig med været Hyggelig personale og fantastisk god Skagensandwich- den anbefales :-)

Takk, cathrine158

Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh oss på Tindestua

Reisende som så på Tindestua, så også på

Har du vært i Tindestua? Del dine erfaringer!