“Fin kveld”
Anmeldelse av Tindestua

Tindestua
Vurdert som nr. 9 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Etter å gått Romsdalseggen så dro vi hjem og skiftet før vi kom hit og tok oss middag. Vi satt ute og nøt en vakker sommerkveld og hadde god pizza og annen god mat på menyen.

1  Takk, hohygen
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Så hyggelig å høre, tusen takk dor den fine omtalen! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett helt elendig service. Tok 1 t og 15 minutter for oss å få maten, selv om resturanten var såvidt halvfull. Ok mat, men veldig lang ventetid, lite service og ganske dyrt fort helt ok- mat. Anbefaler ikke, dra heller på Hvelvet eller lignende rett oppi gata

Takk, Lars B
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Beklager det ble ekstra lang ventetid en periode i dag! Mvh oss på Tindestua.

Anmeldt 24. juli 2021

Var der med to familier med 4 barn mellom 8 og 12. Fikk beskjed om at det tok ca 30 min å få mat før vi gikk inn. Det kom opp at det ville ta 30min når vi hadde bestilt og maten kom etter 30min til slutt. Alle sære ønsker og detaljer ble notert i kommentarfeltet på bestillingen og de ble fulgt til punkt og prikke. Vi kjøpte pizza og burger til yngstemann. Sjelden at hele familien er så fornøyd etter et restaurantbesøk :)

Takk, Oyvine123
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Så hyggelig å høre, tusen takk! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 23. juli 2021

Kjempebra matopplevelse, bra service! Kyllingsandwich anbefales! Bra atmosfære, flott utsikt! Hyggelig personale.

Takk, teh78

Tusen takk for den fine omtalen! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 20. juli 2021

Kjempegod mat og hyggelig atmosfære! Både mat og drikke kom raskt til bordet selv om det var full restaurant. Anbefales !!

Takk, Marianneeea
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei, så hyggelig å høre, tusen takk! Mvh oss på Tindestua

Reisende som så på Tindestua, så også på

Har du vært i Tindestua? Del dine erfaringer!