“God mat i flotte omgivelser! ”
Anmeldelse av Tindestua

Tindestua
Vurdert som nr. 9 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige servitører og god service. Andre gangen vi var der, både pizza, burger og fiskemiddagene har vært veldig gode. Anbefales!

1  Takk, rekav2015
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for den fine omtalen! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Familielunsj etter å ha vært på fjelltur.
Barna bestilte pizza, helt ok.
Madammen tok en burger, smakte lite og var alt for mye stekt. Frites var alt for mye saltet !!!
Far bestilte sandwich, var helt grå kylling med slintrer og frites'n var ekstremt mye saltet !
Carlsberg ølen var helt ok.
Anbefaler ikke stedet til andre som er ute etter et ok måltid.

Takk, 568stianl
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei, beklagelig å høre - hadde vært veldig fint om dere sa fra når dere var her, selvsagt kan vi ikke være bekjent av å servere et så dårlig måltid som du beskriver. Hyggelig å høre pizza og øl var ok. Fortsatt god sommer! mvh oss på Tindestua.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ryddig og fint lokale
Hyggelige srrvitører
Spiste Fried Cod, meget godt
Fantastisk utsikt mot fjord og fjell
Gondolen til Aksla, rett ved siden av

Takk, malom428
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Tusen takk for den fine omtalen! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Etter å gått Romsdalseggen så dro vi hjem og skiftet før vi kom hit og tok oss middag. Vi satt ute og nøt en vakker sommerkveld og hadde god pizza og annen god mat på menyen.

1  Takk, hohygen

Så hyggelig å høre, tusen takk dor den fine omtalen! Mvh oss på Tindestua

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett helt elendig service. Tok 1 t og 15 minutter for oss å få maten, selv om resturanten var såvidt halvfull. Ok mat, men veldig lang ventetid, lite service og ganske dyrt fort helt ok- mat. Anbefaler ikke, dra heller på Hvelvet eller lignende rett oppi gata

Takk, Lars B
Tindesenteret, Owner på Tindestua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Beklager det ble ekstra lang ventetid en periode i dag! Mvh oss på Tindestua.

Reisende som så på Tindestua, så også på

Har du vært i Tindestua? Del dine erfaringer!