“Peppa pizza”
Anmeldelse av Pizzaduck

Pizzaduck
Vurdert som nr. 14 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte peppa pizza, den smakte ingenting. Tok også lang tid før den var klar. Var heller ikke mulighet for utkjøring.

Takk, Maritadith95
Anmeldt 18. juni 2021

Vi hadde vårt opphold på Isefjorden Turisthotell! Her ble vi møtt av en veldig koselig og trivelig nordlending! Han viste oss til andre siden av bygget hvor det var 2 hyggelige unge menn som serverte oss knallgod pizza! Vi fikk servert inn til puben!
Tacopizzaen er virkelig å anbefale!

Takk, Mortisthor
Anmeldt 12. mai 2021

Bestilte Moo Pompoi som er thaistyle, kanskje den beste pizzaen jeg har smakt. Resten av familien likte den også

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 757anandal

Reisende som så på Pizzaduck, så også på

Har du vært i Pizzaduck? Del dine erfaringer!