Litt dyrt, men verdt hver krone!

Litt dyrt for en kort tur, men den fantastiske opplevelsen veide opp for det! Helt utrolig utsikt... les mer

Anmeldt 3 uker siden
KristinOye
Trondheim, Norge
Fin tur

Turen opp og ned med utsikt. Fin utsikt fra toppen. Kunne gjerne gått litt saktere sånn at man... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Aliasnancy
Østlandet, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Åndalsnes
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk flott reise opp til Næsaksla. Enkelt å kjøpe billett utenfor gondolen. Turen tok ca. 5 minutter, og det ble 5 minutter med spektakulær utsikt! Hyggelige ansatte. Smittevern ble godt ivaretatt.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 395lailag
Greta W, Public Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei 395lailag!

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur opp på fot, med stopp på Rampestreken fint besøk og veldig god service på restauranten og en fin tur ned med gondolen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Torunn G
greta_romsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hei Torunn!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Stilig tur opp og flott utsikt, men dyrt til å vare så kort. Fint utgangspunkt for fjellturer. Fikk sitteplass helt ytterst ute på balkongen, men rotete bestilling og helt ok matkvalitet trakk ned.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, IneK51
greta_romsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei IneK51!

Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre om opplevelsen din. Vi vil definitivt ha en coaching- og mentoringøkt med verten vår og dele tilbakemeldingen din med dem. Vi vil prøve å gjøre bestillingssystemet bedre og forbedre matkvaliteten.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk tur opp til Romsdalseggen. Gondolen er ny og fin. Smitteverntiltak er godt ivaretatt. Munnbind er påbudt. Kø må beregnes i høysesong. Gir mange flere en unik mulighet for å oppleve den ville og vakre utsikten. Det er magisk å se utover fjell og Tinder!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Ann_ChristinP_13

Hei Ann!

Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Gondolen tar deg raskt til fjells. På fine dager så blir utsikten magisk. Ca 15.min å gå ned til Rampestreken.
Det var full anleggsvirksomhet nå for å få ferdig bygget til restauranten.
Dette blir en skikkelig juvel for et glass bobler, god mat og fotturer.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, aleandrab

Hei Aleandrab!

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Nå er Eggen Restaurant åpen. Du er velkommen tilbake.