Litt dyrt, men verdt hver krone!

Litt dyrt for en kort tur, men den fantastiske opplevelsen veide opp for det! Helt utrolig utsikt... les mer

Anmeldt 13. juli 2022
KristinOye
Trondheim, Norge
Fin tur

Turen opp og ned med utsikt. Fin utsikt fra toppen. Kunne gjerne gått litt saktere sånn at man... les mer

Anmeldt 9. juli 2022
Aliasnancy
Østlandet, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Åndalsnes
Anmeldt 22. juli 2021

Bra tur med fantastisk utsikt. Kan absolutt anbefales. Litt stiv pris 300 kr en tur. Det er også mulig å gå opp og ned, men anbefaler gondolbanen ned.

Takk, 636hanse
Greta W, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei 636hanse!

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2021

Altfor høy pris på denne!! Turen vår ble kansellert pga været, tre uker etterpå har vi fortsatt ikke fått igjen pengene våre! Bare rot og uproft hele greia.

Takk, 144grethek
gretawinotoromsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei 144grethek,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke innfridde dine forventninger. Vi jobber hver dag med våre ansatte for å heve standarder og service, tilbakemeldingene dine vil være med oss på veien videre.

Vi beklager at refusjonsprosessen kan ha tatt lengre tid enn du forventet, men vi har refundert billetten din som vi lovet.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk flott reise opp til Næsaksla. Enkelt å kjøpe billett utenfor gondolen. Turen tok ca. 5 minutter, og det ble 5 minutter med spektakulær utsikt! Hyggelige ansatte. Smittevern ble godt ivaretatt.

Takk, 395lailag
Greta W, Public Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei 395lailag!

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur opp på fot, med stopp på Rampestreken fint besøk og veldig god service på restauranten og en fin tur ned med gondolen.

Takk, Torunn G
greta_romsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hei Torunn!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Stilig tur opp og flott utsikt, men dyrt til å vare så kort. Fint utgangspunkt for fjellturer. Fikk sitteplass helt ytterst ute på balkongen, men rotete bestilling og helt ok matkvalitet trakk ned.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, IneK51
greta_romsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei IneK51!

Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre om opplevelsen din. Vi vil definitivt ha en coaching- og mentoringøkt med verten vår og dele tilbakemeldingen din med dem. Vi vil prøve å gjøre bestillingssystemet bedre og forbedre matkvaliteten.