Litt dyrt, men verdt hver krone!

Litt dyrt for en kort tur, men den fantastiske opplevelsen veide opp for det! Helt utrolig utsikt... les mer

Anmeldt 3 uker siden
KristinOye
Trondheim, Norge
Fin tur

Turen opp og ned med utsikt. Fin utsikt fra toppen. Kunne gjerne gått litt saktere sånn at man... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Aliasnancy
Østlandet, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Åndalsnes
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk opp Nesaksla via Rampestreken og tok Gondolen ned igjen. Veldig fin utsikt, og den gled ned i et behagelig tempo. Greit også for oss med høydeskrekk.

Syntes dog 300,- pr voksen er en stiv pris for 5 min gondoltur.

Hyggelig ung gutt som jobbet på toppen og sørget for rene vogner og orden i køen.

Takk, HegeNilsen
0susanne, Sales- and Marketing Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2022

Hei HegeNilsen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding rundt din opplevelse med Romsdalsgondolen i sommer. Ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Verdt pengene, vi tok gondolen tur-retur. Kan godt gå opp fjellet og ta gondolen ned. Fin opplevelse☀️ Anbefales å ta denne når du er i byen

Takk, heidibS4893YB
Greta W, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hi Heidi!

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Anmeldt 27. juli 2021

Tok gondolen opp med et barn i rullestol. Var spente på tilretteleggingen, og det var ingenting å anmerke. Flatt og fint å bevege seg oppe på toppen. Vil man opp på rampene er det heis inni restaurantbygget slik at man kommer seg opp dit også. Gondolen tar også ledsagerbevis Flott opplevelse og veldig tilgjengelig for mennesker med nedsatt funksjonsevne

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, mariannel691

Hi Marianne!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Gondolturen opp var helt fantastisk! Vi gikk fra toppen og ned til Rampestreken, og videre ned til Åndalsnes. 5 åringen vår gikk helt greit ned! Vi venta i 45 min for å ta bilde ute på Rampestreken, men alle syns det var verdt det!
Fra toppen og ned brukte vi 1t22min. En magisk tur for små og store!

Takk, Piren12

Hi Piren!

Anmeldt 22. juli 2021

Bra tur med fantastisk utsikt. Kan absolutt anbefales. Litt stiv pris 300 kr en tur. Det er også mulig å gå opp og ned, men anbefaler gondolbanen ned.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 636hanse
Greta W, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei 636hanse!