Litt dyrt, men verdt hver krone!

Litt dyrt for en kort tur, men den fantastiske opplevelsen veide opp for det! Helt utrolig utsikt... les mer

Anmeldt 5 uker siden
KristinOye
Trondheim, Norge
Fin tur

Turen opp og ned med utsikt. Fin utsikt fra toppen. Kunne gjerne gått litt saktere sånn at man... les mer

Anmeldt 9. juli 2022
Aliasnancy
Østlandet, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Åndalsnes
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Spektakulært skue! En flott mulighet til å komme seg til topps! Kan anbefales. Deilig mat på Eggen restaurant, og fine stier å gå tur på, på toppen.

Takk, 778trineh
gretawinotoromsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei 778trineh!

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 31. juli 2021

Kjøpte billetter online, stod i litt kø med mange andre, hyggelige ansatte. For en utsikt, vel verdt pengene, vi hadde ikke kunnet gå opp med ungene. De ville først ikke kjøre, men når jeg sa hva det kostet, så var det litt mer interessant, og de var superfornøyde med utsikten på toppen, og ikke minst god softis! Vi ringte mormor, som måtte holde seg fast i stolen, når hun så hvor høyt oppe vi var. Stas for både store og små.

Dato for opplevelse: juli 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, Marianne B
gretawinotoromsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hi Marianne!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk opp Nesaksla via Rampestreken og tok Gondolen ned igjen. Veldig fin utsikt, og den gled ned i et behagelig tempo. Greit også for oss med høydeskrekk.

Syntes dog 300,- pr voksen er en stiv pris for 5 min gondoltur.

Hyggelig ung gutt som jobbet på toppen og sørget for rene vogner og orden i køen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, HegeNilsen
0susanne, Sales- and Marketing Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2022

Hei HegeNilsen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding rundt din opplevelse med Romsdalsgondolen i sommer. Ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Verdt pengene, vi tok gondolen tur-retur. Kan godt gå opp fjellet og ta gondolen ned. Fin opplevelse☀️ Anbefales å ta denne når du er i byen

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, heidibS4893YB
Greta W, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hi Heidi!

Anmeldt 27. juli 2021

Tok gondolen opp med et barn i rullestol. Var spente på tilretteleggingen, og det var ingenting å anmerke. Flatt og fint å bevege seg oppe på toppen. Vil man opp på rampene er det heis inni restaurantbygget slik at man kommer seg opp dit også. Gondolen tar også ledsagerbevis Flott opplevelse og veldig tilgjengelig for mennesker med nedsatt funksjonsevne

Takk, mariannel691

Hi Marianne!