greit å få med seg

Dette er en fin opplevelse hvis man ikke vil gå ned ifra romsdalseggen eller rampestreken , Fin... les mer

Anmeldt 3 uker siden
SonjaV813
En annerledes opplevelse

Kostbart. Upåklagelig utsikt fra restauranten når man kommer på toppen! Fint tilrettelagt for eldre... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Mina H
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Åndalsnes
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Svært enkelt å skaffe billett. Ingen vesentlig venting siden gondolen gikk relativt ofte. Eneste å sette fingeren på, er at det ikke var særlig billig. Men utsikten var verdt det!
Anbefaler å ta med sitteunderlag å gå litt bort fra restauranten på toppen for bedre utsikt :)

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 634christinas
gretawinotoromsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hi 634christinas!

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Spektakulært skue! En flott mulighet til å komme seg til topps! Kan anbefales. Deilig mat på Eggen restaurant, og fine stier å gå tur på, på toppen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 778trineh
gretawinotoromsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei 778trineh!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 31. juli 2021

Kjøpte billetter online, stod i litt kø med mange andre, hyggelige ansatte. For en utsikt, vel verdt pengene, vi hadde ikke kunnet gå opp med ungene. De ville først ikke kjøre, men når jeg sa hva det kostet, så var det litt mer interessant, og de var superfornøyde med utsikten på toppen, og ikke minst god softis! Vi ringte mormor, som måtte holde seg fast i stolen, når hun så hvor høyt oppe vi var. Stas for både store og små.

Dato for opplevelse: juli 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, Marianne B
gretawinotoromsdalen, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hi Marianne!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk opp Nesaksla via Rampestreken og tok Gondolen ned igjen. Veldig fin utsikt, og den gled ned i et behagelig tempo. Greit også for oss med høydeskrekk.

Syntes dog 300,- pr voksen er en stiv pris for 5 min gondoltur.

Hyggelig ung gutt som jobbet på toppen og sørget for rene vogner og orden i køen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, HegeNilsen
0susanne, Sales- and Marketing Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2022

Hei HegeNilsen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding rundt din opplevelse med Romsdalsgondolen i sommer. Ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Verdt pengene, vi tok gondolen tur-retur. Kan godt gå opp fjellet og ta gondolen ned. Fin opplevelse☀️ Anbefales å ta denne når du er i byen

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, heidibS4893YB
Greta W, Guest Relations Manager på Romsdalsgondolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hi Heidi!