“En opplevelse av de sjeldne.”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Super mat. God service. Utsikten kan faktisk ikke bli bedre. I tillegg til at maten er utmerket er stedet en opplevelse i seg selv.

Takk, 161olepettera
0susanne, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant, og at vår norske, regionale meny sto til forventningene. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

God mat og drikke. Veldig bra service og en spektakulær utsikt fra bordet. Er vel verdt turen om du er i nærheten.

Kombiner gjerne med Via Ferrara eller Rampestreken.

Takk, 631kjetilk

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hamburgeren burde vært kalt Karbonadesmørbrød i burgerbrød.. som ble servert sammen med noen stekte poteter uten smak.
Her er det kun muligheter for forbedring!
Personalet hadde mye å gjøre og var trege med å vaske bord, men var hyggelige.

1  Takk, Culture60069918120

Kjære gjest,
Tusen takk for besøket. Vi beklager så mye for at hamburgeren ikke sto til forventningene denne gangen. Vi håper du vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en ny sjanse. Ta gjerne direkte kontakt med meg på susanne.brastad@romsdalen.no.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Etter en time med gåing for å nå det kjente reisemålet Rampestreken, kjente vi at nå er det på tide med en lunsj!
Da var det bra at kun et steinkast unna så befant den nyåpnede restauranten Eggen restaurant. Vi ble godt tatt vare på av personalet og lærte fort at Kjøkkensjef Tor Einar Dahle og hans crew har satt sammen en innertier av en meny.
Vi startet med en jucie Ipa og to pepsi for å slukke tørsten. Etterfulgt av en fantastisk fiskesuppe som forrett.
Til hovedrett fikk vi en av de saftigste burgerne jeg noensinne har spist.
Til oppsummering så var eggen restaurant verdt turen i seg selv.

Sees!

Takk, Morsleie1
Greta Winoto, Guest Relations Manager på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hei Morsleie1!

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Tilbakemeldingene dine hjelper oss med å gjøre det bedre. Du er velkommen tilbake.

Greta Winoto

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære og et unikt bygg med ubeskrivelig utsikt✨ Maten var nydelig og veldig imøtekommende servitører ☺️

Takk, Solveig B

Hei Solveig!

Greta Winoto

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!