“Maten tok 40 min å få og var kald”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 17. juli 2021

Vi bestilte rømmegrøt. Denne ble servert kald og forsinket med 40 minutter. I tillegg var den servert med salt reinspekemat som tok all smak fra rømmegrøten. Etter tur opp, sultne og svette var det er nedtur å sitte lenge å vente på mat som ikke smakte.

Takk, 534larah
0susanne, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt en opplevelse som ikke sto til forventningene. Vi har nå vært åpen litt lenger, og har forbedret rutinene rundt servering. Vi håper at du ønsker å komme tilbake og gi oss en ny mulighet. Ta gjerne kontakt med meg direkte på susanne.brastad@romsdalen.no.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Nydelig mat og koselig betjening. Utsikten fra restauranten var spektakulær. Anbefaler virkelig stedet.

Takk, 395lailag

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 15. juli 2021

Utrolig fin beliggenhet og for et nydelig sted! MEN, Kald og alt for mye saltet mat. Nedstemte ansatte med dårlig service. Følte oss oversett og forbigått. Også misvisende markedsføring å hevde at en blir møtt av «serviceinnstilt personale med Romsdals-dialekt som omtaler maten som «fole godt»».

Takk, Sanna Helene S

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt en opplevelse på Eggen Restaurant som ikke sto til forventningene. Vi har nå vært åpen litt lenger, og har forbedret rutinene. Vi håper at du kommer tilbake og gir oss en ny sjanse. Ta gjerne kontakt med meg direkte på susanne.brastad@romsdalen.no.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Topp service! Skikkelig god burger og fiskesuppe. Nydelig utsikt. Vi tok gondolen opp, og gikk ned Romsdalstrappen. Komme gjerne tilbake.

Takk, 386gunnelf

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god Cappuchino. Super hyggelig betjening og fantastisk utsikt. Vi kommer veldig gjerne igjen :)

Takk, Marit Idsøe R

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!