“Nydelig mat med vakker utsikt”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste en nydelig entrecôte med en herlig dessert som toppet det hele.Kom en time for tidlig men møtte en veldig hyggelig betjening som fikset bord med en gang.
Bare måltidet er verdt turen opp og utsikten er spektakulær
Kommer tilbake ved en senere anledning.
Anbefales

1  Takk, Liebherr71
0susanne, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant, med god mat og våre hyggelige servitører og kokker. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Flott bygg og plassering. Vi gikk opp via Rampestreken og tok gondolen ned. Bygget er vakkert designet med herlig uteareal og godt om plass. God is men litt snålt med strøssel. Kjempefin restaurant som skal prøves ut ved annet tilfelle. Utsikten fra både restaurant og uteplass er mektig og vel verdt turen oppover.

Takk, ChristinaHedin

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Etter en tur opp til Aksla med gondolbanen, spiste vi en utmerket middag på Eggen Restaurant. Utsikten til fjell, hav og daler må være blant verdens fineste. Vi hadde en super kveld og gleder oss til å komme tilbake hit. Her har man virkelig skapt noe helt unikt!

Takk, t0mfr0nthm

Anmeldt 17. juli 2021

Vi bestilte rømmegrøt. Denne ble servert kald og forsinket med 40 minutter. I tillegg var den servert med salt reinspekemat som tok all smak fra rømmegrøten. Etter tur opp, sultne og svette var det er nedtur å sitte lenge å vente på mat som ikke smakte.

Takk, 534larah

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt en opplevelse som ikke sto til forventningene. Vi har nå vært åpen litt lenger, og har forbedret rutinene rundt servering. Vi håper at du ønsker å komme tilbake og gi oss en ny mulighet. Ta gjerne kontakt med meg direkte på susanne.brastad@romsdalen.no.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Nydelig mat og koselig betjening. Utsikten fra restauranten var spektakulær. Anbefaler virkelig stedet.

Takk, 395lailag

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!