“God og annerledes”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 21. juli 2021

God mat, trivelig service upåklagelig utsikt. Flott opplevelse, nydelig stabatiøs tur til rampestreken, før vi fikk nyte et fint måltid sammen med en fabelaktig utsikt.

Takk, Jogvan1966
Greta W, Guest Relations Manager på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Jogvan1966,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Greta Winoto

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av et personalet som var så utrolig serviceinstilte. Utsikten var magisk.. Veldig god vin og maten var helt vanvittig god. Vi spiste(delte) tre foretter og spiste Uer og kalv til middag, for en smaksopplevelse.
Dette gir vi virkelig tommel opp på. Hit skal vi tilbake til.
Turen opp med gondolen var også helt utrolig. Så 10 av 10 fra oss for denne opplevelsen.
Takk for oss. Hilsen Marianne og Kenneth

Takk, Marianne N
0susanne, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære Marianne,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2021

Fantastisk mat, god drikke, godt selskap og på toppen av kransekaka: en servitør med et smittende smil! Anbefales!

Takk, Madelen112

Kjære Madelen,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant, og var fornøyd med servicen fra vår betjening. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Denne svelen var kjempegod! Vedder på at all mat et god! Anvefales veldig! Utsikten er også veldig bra!

1  Takk, EmmaSunde00

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du satte pris på vår svele med en vri. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste en nydelig entrecôte med en herlig dessert som toppet det hele.Kom en time for tidlig men møtte en veldig hyggelig betjening som fikset bord med en gang.
Bare måltidet er verdt turen opp og utsikten er spektakulær
Kommer tilbake ved en senere anledning.
Anbefales

1  Takk, Liebherr71

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant, med god mat og våre hyggelige servitører og kokker. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!