“Flott restaurant på toppen av Aksla/Åndalsnes”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nyetablert restaurant på Åndalsnes med en passe stor meny. Vi hadde betal root til forrett, pannestekt uer til hovedrett og svele med tjukkmelksorbet. Alt smakte veldig godt. Den pannestekte ueren var perfekt tillaget. Fine kombinasjoner i de rettene vi spiste. Hyggelig og service innstilt personale. Kan anbefales.

Takk, kih61

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Hamburger. Syns det var veldig dårlig kjøttkvalitet og lite smak.
Veldig skuffende.
Den dårligste burger opplevelsen jeg har hatt.

Brød var veldig bra.

De var veldig vennlig og jeg fikk byttet til fiskekake smørbrød med reker.
Det var mye bedre. Men kunne vært bedre brød, mindre fiskekaker og mere reker.

Skal de måle seg med Loen bør de velge bedre råvarer og kvalitet.

Takk, twolden
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Eggen restaurant tilbyr skikkelig sikringskost laget fra bunn. Vi spiste lunsj og bar veldig fornøyd. Utsikten er spektakulær og betjeningenhyggelig. Prisnivået er høyt noe som ikke er overraskende med en slik beliggenhet. Du bør bestille bord.

1  Takk, 897kristins
Greta W, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei 897kristins,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Dine tilbakemeldinger skal være med oss på veien videre for å heve. Du er velkommen tilbake.

Greta Winoto

Anmeldt 21. juli 2021

God mat, trivelig service upåklagelig utsikt. Flott opplevelse, nydelig stabatiøs tur til rampestreken, før vi fikk nyte et fint måltid sammen med en fabelaktig utsikt.

Takk, Jogvan1966
Greta W, Guest Relations Manager på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Jogvan1966,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Greta Winoto

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av et personalet som var så utrolig serviceinstilte. Utsikten var magisk.. Veldig god vin og maten var helt vanvittig god. Vi spiste(delte) tre foretter og spiste Uer og kalv til middag, for en smaksopplevelse.
Dette gir vi virkelig tommel opp på. Hit skal vi tilbake til.
Turen opp med gondolen var også helt utrolig. Så 10 av 10 fra oss for denne opplevelsen.
Takk for oss. Hilsen Marianne og Kenneth

Takk, Marianne N
0susanne, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære Marianne,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse på Eggen Restaurant. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!
Susanne Brastad

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!