“Fantastisk opplevelse”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse på alle måter. Maten var virkelig smakfull og pent dandert, det hadde virkelig det lille ekstra. Klippfisken var godt tilberedt og en nytelse på smak, svinenakken var også en fryd for øyet og smakfull. Betjeningen var imøtekommende og fulgte opp gjennom hele måltidet, slik skal det gjøres. Desserten var også en nytelse med en god kaffe som avslutning. Vil anbefale alle som har mulighet til å oppleve Eggen restaurant. Fantastisk utsikt er en ramme som også passer godt inn i totalopplevelsen. Rett og slett godt levert

Takk, toree992
Greta W, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei Toree992,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Anmeldt 23. juli 2021

Rømmegraut, uer og Eggen-svele. God mat med gode smaker. Hyggelig betjening og fine lokaler. Kan jo ikke akkurat klage på utsikten heller. . Vi kommer tilbake.

Takk, JimRogerH1

Hei JimRogerH1,

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nyetablert restaurant på Åndalsnes med en passe stor meny. Vi hadde betal root til forrett, pannestekt uer til hovedrett og svele med tjukkmelksorbet. Alt smakte veldig godt. Den pannestekte ueren var perfekt tillaget. Fine kombinasjoner i de rettene vi spiste. Hyggelig og service innstilt personale. Kan anbefales.

Takk, kih61
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Hamburger. Syns det var veldig dårlig kjøttkvalitet og lite smak.
Veldig skuffende.
Den dårligste burger opplevelsen jeg har hatt.

Brød var veldig bra.

De var veldig vennlig og jeg fikk byttet til fiskekake smørbrød med reker.
Det var mye bedre. Men kunne vært bedre brød, mindre fiskekaker og mere reker.

Skal de måle seg med Loen bør de velge bedre råvarer og kvalitet.

Takk, twolden
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Eggen restaurant tilbyr skikkelig sikringskost laget fra bunn. Vi spiste lunsj og bar veldig fornøyd. Utsikten er spektakulær og betjeningenhyggelig. Prisnivået er høyt noe som ikke er overraskende med en slik beliggenhet. Du bør bestille bord.

1  Takk, 897kristins
Greta W, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei 897kristins,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Dine tilbakemeldinger skal være med oss på veien videre for å heve. Du er velkommen tilbake.

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!