“Verdens beste fiskesuppe with a view!”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Over forventning! Den beste burgeren og den beste fiskesuppen man har smakt! Nydelige sammensetninger og perfekt tilberedt! Rent og pent, høflige og dyktige servitører. Utsikten var jo magisk!!!

1  Takk, riJacs
Greta W, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei riJacs,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Vennlig hilsen,
Eggen Restaurant.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, utsikten super og servicen hyggelig, men ganske treg. Vi ventet leeenge på maten. Alt i alt en helt ok opplevelse, men heller ikke mer.

Takk, kristinw608

Hei Kristinw608,

Tusen takk for din anmeldelse. Det er veldig viktig for oss å høre hvilke opplevelser du har hatt hos oss - vi trenger tilbakemelding fra gjestene våre for å kunne forbedre tjenester og detaljer slik at fremtidige opplevelser blir enda bedre. Vi jobber alltid for forbedring.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Gondolen opp var spennende, som 76 åringer ble fjellvandringen begrenset. På restauranten fant vi de gode nytelser. Spennende forretter og gode smaker, en perfekt entrecôte og pikant rabarbradessert. Kyndig og hyggelig betjening på moderne fjellrestaurant med spektakulær utsikt. Vel verdt en helaften!!

3  Takk, DagB45

Hei DagB45,

Vennlig hilsen,
Eggen Restaurant.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Spektakulært med gondolen opp og restauranten som henger utover fjellsidene med en utsikt man aldri blir mett av.

Restauranten hadde spennende retter, men dessverre ikke så barnevennlige - så det ble kun boller på oss. En enkel pizza på menyen hadde gjort det mer aktuelt å sette seg ned med hele familien.

Sentrum i restaurantlokalet var en stor bar med et rikt utvalg av alkohol - så for voksne uten barn er nok dette et flott sted utover kveldene.

Takk, Aqmarius

Hei Aqmarius,

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte 3-retters. Fikk en fantastisk god forrett, fiskesuppe. Det var blåskjell i, bare synd at man ikke kunne spise de pga. at de ikke hadde åpnet seg.
Jeg bestilte kalv entrecôte som jeg ønsket godt stekt. Det var den ikke så jeg måtte klage. Fikk tilbake tallerkenen med samme kalven som jeg sendte tilbake, bare delt opp i flere biter. De andre var ferdige å spise når jeg fikk maten min. Veldig synd. Maten gir jeg til sammen en terningkast 3.
Toalettene der imot- de var grusomme! Har aldri i mitt liv sett så skitten do. Jeg var innom alle de 6 toalettene som var der og alle var like skitne. Det var flere som rynken på nesen og kvidde seg for å gå inn på do. Synes det er spesielt med så dårlig vedlikehold og hygiene av toalettene, spesielt nå i disse koronatider.
Ellers så var det et hyggelig besøk med en god atmosfære og en nydelig utsikt.

1  Takk, siljerhoel

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!